Angående: löddeköpinge & LA träffarna.

Svamp3n Livsnjutare
24 februari 2011 · 155 Inlägg

Tjenis! smile Hur blir det med dessa träffar till våren? Kommer folk fortfarande dra till lödde för att träffas, umgås & kolla på varandras bilar? eller ? Ligger ju ganska centralt för dom flesta tongue  Känns som bara HBG & Ystad är något & satsa på under denna sommarn annars hmm

BMW 318 "Rusty" (1991)
DeFlo
24 februari 2011 · 514 Inlägg

Tror fortfarande parkeringen är avstängd. om vi inte finner en ny smile

BMW = Bil Med Wasakredit
Svamp3n Livsnjutare
24 februari 2011 · 155 Inlägg

DeFlo skrev:
Tror fortfarande parkeringen är avstängd. om vi inte finner en ny smile

Aa vet att parkeringen är avstängd, men den lilla parkeringen brevid o där vid harald nyborg stog ju dom flesta förra året innan man gemensamt körde vidare mot LA tongue

BMW 318 "Rusty" (1991)
Minidolle
24 februari 2011 · 443 Inlägg

kanske ska öppna en affär vid gammla burgerking så då öppnar dom nog parkeringen men just nu är den avstängd

Nissan Skyline R32 GTR "snygg o singel" (1991)
Svamp3n Livsnjutare
24 februari 2011 · 155 Inlägg

Minidolle skrev:
kanske ska öppna en affär vid gammla burgerking så då öppnar dom nog parkeringen men just nu är den avstängd

Jasså? Kan ju hoppas på att dom öppnar upp den igen då mot sommarn smile

BMW 318 "Rusty" (1991)
Minidolle
24 februari 2011 · 443 Inlägg

Ja faktist då kanske det kommer lite mer folk till lödde igen

Nissan Skyline R32 GTR "snygg o singel" (1991)
skyline_demon
1 mars 2011 · 205 Inlägg

Skulle va nice om man började planera inför träffarna och om man planerade in en snart:D

Ljutika Motorsports
Honda Accord Type-S "Ljutika Motorsports" (2006)
Svamp3n Livsnjutare
1 mars 2011 · 155 Inlägg

skyline_demon skrev:
Skulle va nice om man började planera inför träffarna och om man planerade in en snart:D

Absolut! tycker jag med smile Skulle vatt kul & dra igång en efter ystad premiären kanske?smile

BMW 318 "Rusty" (1991)
Besserwisser
1 mars 2011 ·

Varför inte Svågertorp? Förslagsvis Biltemas parkering.

Svamp3n Livsnjutare
1 mars 2011 · 155 Inlägg

Bullet--- skrev:
Tror det bästa är att hitta ett nytt ställe, för komunen och polisen vet vad som händer om dem skulle ta bort suggorna. det blir kaos lol

Mjo sant, Men inte så lätt & hitta ett ställe med bra raka samt bra plats för parkering & lite trafik hmm


Vedhuggarn skrev:
Varför inte Svågertorp? Förslagsvis Biltemas parkering.

Tror Svågertorp ligger för långt bort?, känns som endast kommer vara folk från malmö då, hade varit bättre med en lite mer centralt i skåne så fler hade kommit, men men tongue

BMW 318 "Rusty" (1991)
skyline_demon
1 mars 2011 · 205 Inlägg

coop parkeringen i landskrona kanske skulle vara något?, den är stor och fin:)

Ljutika Motorsports
Honda Accord Type-S "Ljutika Motorsports" (2006)
Svamp3n Livsnjutare
1 mars 2011 · 155 Inlägg

Tänkte endå man kunde börja träffas i lödde som vanligt & kolla på andras bilar för att sedan körde vidare tillsammans som förra året smile

BMW 318 "Rusty" (1991)
skyline_demon
1 mars 2011 · 205 Inlägg

Jag tänkte att man kanske kunde ha både träff och kanske race i landskrona nere i industri området där alla åker till från lödde.  Skulle vara skitbra om man snacka med polisen det skadar ju inte och kolla med dom ifall man kan lösa något och göra det hela lagligt. Tycker vi skall få ihop ett gäng som sköter och tar hand om detta. Jag och badboy89 har snackat lite om detta idag och vi två är ricktigt sugna på och vara med och sköta detta men det skulle vara skit bra om fler kunde vara med och hjälpa till. Vi kan ju se hur många som skulle kunna tänka sig att vara med och sköta detta och om det finns folk som vill komma på detta.

Ljutika Motorsports
Honda Accord Type-S "Ljutika Motorsports" (2006)
DeFlo
2 mars 2011 · 514 Inlägg

Prata inte om race i tråden då mod stänger den direkt... Det vi pratar om nu är enbart "träff"
dock tycker jag vi kan samlas i lödde som de andra åren fast utanför mekonomen kanske?
Vi prata på platts precis som r4f gjorde i hbg det är nog bästa sättet.

BMW = Bil Med Wasakredit
Berg_hbg
2 mars 2011 · 148 Inlägg

Personlig tycker jag att vi borde få Löddeköpinge och La på kartan igen men vi alal tillsammans måste förbättra och förnyffa ställena för annars kommr det bara bli som i sommras alla står och tittar på när polisen kommer hmm


Mvh BePr

Volvo S40 T5 AWD "Chucky One of a kind" (2005)
Svamp3n Livsnjutare
2 mars 2011 · 155 Inlägg

Berg_hbg skrev:
Personlig tycker jag att vi borde få Löddeköpinge och La på kartan igen men vi alal tillsammans måste förbättra och förnyffa ställena för annars kommr det bara bli som i sommras alla står och tittar på när polisen kommer hmm


Mvh BePr

Jupp, Funkar ju & träffas där sålänge tills man har hittat en större plats, var ganska trevlig förra året iallafall smile

BMW 318 "Rusty" (1991)
Berg_hbg
2 mars 2011 · 148 Inlägg

Svamp3n skrev:

Berg_hbg skrev:
Personlig tycker jag att vi borde få Löddeköpinge och La på kartan igen men vi alal tillsammans måste förbättra och förnyffa ställena för annars kommr det bara bli som i sommras alla står och tittar på när polisen kommer hmm


Mvh BePr

Jupp, Funkar ju & träffas där sålänge tills man har hittat en större plats, var ganska trevlig förra året iallafall smile

Ja visst är de det men gillar tyvärr inte att vi blir så kallade övervakde av COPS!

Men tycker vi samlas och ställer upp i Löppe och inte i LA!

Volvo S40 T5 AWD "Chucky One of a kind" (2005)
skyline_demon
2 mars 2011 · 205 Inlägg

Är det någon som vet något ställe då?

Ljutika Motorsports
Honda Accord Type-S "Ljutika Motorsports" (2006)
bottcher
2 mars 2011 · 81 Inlägg

Tror också träffarna kmr dra mer folk om man behåller de i lödde, eller varför inte i Lund?
Har redan vatt någon träff på nova om jag inte har helt fel för mig. Perfekt ställe att samlas
iallafall. Sen en sluten telefonlista så de skickas ut sms hade juh inte skadat heller..

Har dock inget bra förslag på hur man ska få igång en sån lista.

Bara lite funderingar..

Peugeot 107 3d "Loppan" (2006)
skyline_demon
3 mars 2011 · 205 Inlägg

Nova är en bra ide! Telefon lissta är smart det med men hur man skall genomföra det är en annan sak:P De skulle väl kuna gå och få ihop en under första träffen men sen är det juh det att någon måste messa alla det kan bli ett par pers:P

Ljutika Motorsports
Honda Accord Type-S "Ljutika Motorsports" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang