3983
Sök

Volvo S60 -01, får inte ut skivan

2 Inlägg
24 februari 2011
Trådstartare
#1
Hej!
Edit: inte helt säker på om den hamnade i rätt forumdel nu, annars får ni ursäkta :)

Jag har en S60 -01 med HU-613 (tror jag, kommer inte ihåg) och min skiva har fastnat och kan inte få ut den. Det går inte att spela skivan men när man försöker så låter det bara illa ur högtalarna, men radion fungerar utan problem.
Någon som vet hur man ska göra för att kanske kunna ta ut den manuellt eller finns det något annat sätt? Om jag måste montera bort radion hur gör jag det isåfall?

Tacksam för svar!
Senast redigerat av aldentaret (24 februari 2011)

2 Inlägg
26 februari 2011
Trådstartare
#2
Tack för svaret, Swedenrockers.

Jag har varit upptagen tidigare under dagen och jobbar just nu. Jag ska testa med det du skrivit så kan jag rapportera hur det går senare smile

Edit: Tack så mycket Swedenrockers! Det fungerade bra att göra som du sa. Fick ut skivan utan större problem och nu fungerar allt som det ska igen smile
Senast redigerat av aldentaret (2 mars 2011)


Sök