15 mars 2011
Trådstartare
Jag har dragit alla kablar men jag får inte basen till att fungera , slusteget lyser men baslådan fungerar inte. Remoten har jag kopplat på baklampan ( steget lyser starkt precis när man kopplar in det men avtar sedan lite i ljusstyrka, vad kan felet vara tror ni? Måste man få stereon att acceptera den nya kabeln?