28 februari 2011
Trådstartare
Jeg behöver ett nytt steg till min Chrysler då jag rostade det gamla i höstas.
I bilen sitter 2st 6X9 i lådor, i bakluckan 2st GAS 10'' och 2st 6X9.
I bilen finns idag 2 steg ett uråldrigt Coustic 4-kanal och ett litet GAS alpha x2 som nödlösning.
Nu till själva frågan, köpa ett 5/6 kanalssteg eller ett monoblock och behålla det gamla coustic steget?
Jag har ingen lust att spendera mer än 3K då det är mycket roligare att köpa nytt insug och nya vippor.
Några steg som kan rekomenderas? Jag såg att BRL har bra pris på GAS DTS51 men jag vet inte om det passar till syftet?
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...