har en volvo 740 som jag har byggt ljud i men det låter ej bra men lätt riktigt bra i en omega kombi jag hade innan.
ljudet jag har är gas 6½" fram nya,
gas 6x9 i egenbyggd hatthylla nya, original hålen i plåten är kvar och ej uppkapade,
baslåda fanatic mds 12" vet ej mer om den får ej plats under hatthyllan. 2 st mds slutsteg vardera är 2kanaliga. det ena steget är ett mds hc200 det andra står det bara mds fanatic på. stereon är en jvc mp3 numrena har jag ej nu. har nästan jämt skidluckan öppen tycker att det blir lite bättre med den öppen. håller på att ge upp på detta nu finns det någon vänlig själv som har några tipps på vad jag ska göra för att få det att låta bättre.
gas 6"½ samt 6x9 är kopplat på hc200 steget basen på mds fanatic steget.
Senast redigerat av pukan2 (5 mars 2011)