31 mars 2011
Trådstartare
F**N! Så jävla less jag är. 3 helvetes dagar och det fortsätter bara!
I Tisdags skulle vi åka till Umeå och hälsa på en polare samt hälsa på min systerdotter som fyllde 16år. Vi började med att skruva på dörrsidorna (Kan ju inte åka 10mil utan något som helst ljud, de går ju bara inte) sen vidare mot en tvätthall där vi märkte att bilen tar in vatten. F****N! Så bagaget är fylld av vatten och det sprutade in genom bakljusen.. Aja, vi åkte vidare ändå, mot Umeå. Väl i Umeå så mötte vi upp polarn och jag öppnade förardörren, då går matarkabeln till framsystemet av. (Kabeln hade lagt sig som ett U och tagit tag i dörrstoppet för i sin tur gå av.) Så därav blev det signaljord på stereon. Härliga tider!
Vi fortsätter.
Kommer hem och datorn hade brunnit hemma. I förra veckan gick Angelicas minilaptop sönder i minnesfel och igår så hade nästan allt i min stationära brunnit. Gud så roligt! Går och lägger mig och kliver upp och går ut till bilen så hade låsknappen på förardörren på något sätt kommit under dörrsidan och fastnat i tyget så jag inte fick upp dörren som i sin tur också hade frysit. Gud så glad jag är just nu!
Nu sitter jag i alla fall på Komvux och ska ha Engelska. Därmed avslut jag med fuck this shit! (Ber om ursäkt för svordomar)
Rädda min dag - Kanske en rolig historia åt Henrik?