4907
Sök

Vill börja tävla lite hjälp?

ljudfantast
1 372 Inlägg
9 mars 2011
#21
haha nej, det är omöjligt att säga eftersom SÅ många faktorer spelar in. Men över 130 borde du nog spela smile

847 Inlägg
9 mars 2011
Trådstartare
#22
michieff skrev:
haha nej, det är omöjligt att säga eftersom SÅ många faktorer spelar in. Men över 130 borde du nog spela smile

okej vilken är lägsta klasen då:)?


ljudfantast
1 372 Inlägg
9 mars 2011
#23
http://www.bilstereoforbundet.se/

Bara att börja läsa på. Till vänster ser du olika events som EMMA och ESPL mfl

1 435 Inlägg
10 mars 2011
#24
Såg nyss att infon om Elmia är uppdaterad på http://www.bilstereoforbundet.se/

Mycket tydligare om vad som gäller nu smile
Senast redigerat av Alpinabiturbo (10 mars 2011)



Sök