kalle_kalle skrev:
jag tycker då att det dunkar riktigt friskt trots banankontakter ^^ hänglås som hoppar på instrumentbrädan var något nytt i min bil ^^ låter dessutom bra

Pratar inte om dunka.
Men lägg på fler skarvar på diskant och mellanregisteroch man KANmärka av det om man har otur eller ett riktigt vältränat lyssningsöra....vilket jag själv personligen inte har.
Jag vet bara att jag gillar vad jag hör om jag gillar det

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP