Ursäkta mig, men snart blir jag "tokig".....jag har försökt med det mesta, men min bild ligger fortfarande kvar på mitt skrivbord och vägrar att flytta på sig. Kan du försöka förklara lite mer detaljerat så skulle jag bli mycket glad.
Ursäkta mig, men snart blir jag "tokig".....jag har försökt med det mesta, men min bild ligger fortfarande kvar på mitt skrivbord och vägrar att flytta på sig. Kan du försöka förklara lite mer detaljerat så skulle jag bli mycket glad.
Tack på förhand!
Med din beskrivning om att bilden ligger kvar på skrivbortet antar jag att du inte fått den uppladdad på nätet så du har en bildadress till bilden.
Du måste få den uppladdad och det finns ett flertal bra siter som erbjuder gratis publicering av bilder mm..
Välj någon och bläddra fram bilden du vill ha ut och ladda upp den.
Då får du en adress till just bilden och den adressen ska du kopiera och skriva in är i forumet.
som liggande klickbar länk tex www.adresstillbilden.se/bilden.jpg (självklart påhittat) men iaf eller om den ska in som bild direkt i forumet så skriver du "[img]www.adresstillbilden.se/bilden.jpg[/img]" Men tänk på att om bilden är i hög upplösning så minska ner den eller publicera bara länken så inte en fet bild hamnar i forum.
Senast redigerat av Martin 9-3 (27 juli 2006)
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Tack Martin, nu fungerar det, lade först in bilden på mitt egna "galleri" här på sidan. Nu ligger den under forumet "Film och Foto" med rubriken "Poker Run i Arendal -05".
-Hur lägger man in bilder under rubriken "Film och Foto" här i forumet?
Det är kanonlätt; Lägg upp bilden i Galleri & projekt i ditt garage. Sen när du tittar på bilden där så ser du en knapp "Visa BBCode" ovanför bilden. Klicka där och kopiera koden (allt du behöver veta står där också) och sen klistrar du in den här i forumet bara.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."