Inför: BRL Streetmeet Trollhättan Lördag 7 Maj - MISSA INTE!!!

mateart
5 april 2011 · 246 Inlägg

jag kommer om jag hunnit fixat "shaved door" tills dess smile

www.facebook.com/motivlack
följ gärna min projekt tråd som kommer bli den fetaste och galnaste g35an i sverige http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=308976
gå gärna in på bilen o rösta vad du tycker med;)
Infiniti g35 "project-stance" (2005)
Lonefox Bad music kills good sound
17 april 2011 · 7 241 Inlägg

Kan tillägga att de som vill få en liten kabeldemo med sin egna musik i sin telefon (med 3.5mm-jack) kan få detta i min bil om så önskas.

Har pillat och donat lite till med Punton big_smile

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
zetec
18 april 2011 · 603 Inlägg

Jag kommer med största sannolikhet smyga omkring där. Det brukar vara mycket trevligt med sådana här evenemang.

In hoc signo vinces
Peugeot 206 "Dunkabilen" (1999)
stoffe_p
1 maj 2011 · 45 Inlägg

Trevligt!

Ska bli roligt att få mäta upp cadillac 60an! ;D

Audi A4 Avant 1,8T "A4an" (1996)
hedley Saaboholic
1 maj 2011 · 3 129 Inlägg

Kan man inte sätta DB mätningen i avgassystemet? big_smile xD

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
deamon
2 maj 2011 · 624 Inlägg

några priser på utställningn eller är det bara för skoje

Toyota Supra "Deamon 1" (1995)
Lonefox Bad music kills good sound
2 maj 2011 · 7 241 Inlägg

deamon skrev:
några priser på utställningn eller är det bara för skoje

Bara en allmän träff. Ingen utställning i den bemärkelsen.
Så nej inga priser på det planet.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
wirus Team Strin.se
4 maj 2011 · 48 Inlägg

Jag kommer. vet dock inte vilken bil vi glider ner med än.. Går rykten om klockrent väder så det håller vi tummarna för..

Måste man vara på plats direkt när tävlingen drar igång, eller kan man glida in vid 18-19tiden?

Team Strin.se
lajnuzz
5 maj 2011 · 41 Inlägg

wirus skrev:
Jag kommer. vet dock inte vilken bil vi glider ner med än.. Går rykten om klockrent väder så det håller vi tummarna för..

Måste man vara på plats direkt när tävlingen drar igång, eller kan man glida in vid 18-19tiden?

Förra året när jag var där så tyckte jag folk gled ut och in lite hur som helst så det är knappast några bekymmer om man dyker upp senare! smile Lär kika förbi jag med.

Saab 900 2,3 Turbo "snorkråkan" (1995)
Rille-K Plåtis
6 maj 2011 · 948 Inlägg

Kommer finnas där.... = )

Volvo S80 "Recycled Rainbow" (1999)
hedley Saaboholic
8 maj 2011 · 3 129 Inlägg

Lika mager uppslutning som vanligt tongue

Patetiskt att folk inte ens kan gå på en sån här liten träff utan att stå och dricka (alkohol) på platsen, tycker synd om dessa socialt missanpassade människorna.

Senast redigerat av hedley (8 maj 2011)

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Pettzon88
8 maj 2011 · 295 Inlägg

Håller med hedley, trist att alla måste ha alkohol med sej på sånt här.

Sen lite ris o ros till träffen smile  Ros att ni anordnar såna här tillställningar mycket trevligt och kul smile Återkommer nästa år smile Som besökare.

Ris: Ni borde styra upp de lite mer som tagits upp i tidigare trådar. Vet ju att det är Parkering och andra affärer har öppet men ni borde ha lite parkeringsvakter eller dyl så att det blir lite mer uppstyrt vad gäller "utställning" och db tävling. De som ska vara med i såna grejer borde få en chans att ställa sig närmare "centrum" och besökare knaske kan hänvisas längre ifrån ..

Annars mycket bra smile

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
hedley Saaboholic
8 maj 2011 · 3 129 Inlägg

Pettzon88 skrev:
Håller med hedley, trist att alla måste ha alkohol med sej på sånt här.

Sen lite ris o ros till träffen smile  Ros att ni anordnar såna här tillställningar mycket trevligt och kul smile Återkommer nästa år smile Som besökare.

Ris: Ni borde styra upp de lite mer som tagits upp i tidigare trådar. Vet ju att det är Parkering och andra affärer har öppet men ni borde ha lite parkeringsvakter eller dyl så att det blir lite mer uppstyrt vad gäller "utställning" och db tävling. De som ska vara med i såna grejer borde få en chans att ställa sig närmare "centrum" och besökare knaske kan hänvisas längre ifrån ..

Annars mycket bra smile

Precis, jag ställde mig borta vid donken av respekt för andra. Sen ser man massa andra rishögar som åker och ställer sig breve dom som har något att visa/ska tävla osv. Lite tråkigt.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Pettzon88
8 maj 2011 · 295 Inlägg

hedley skrev:

Pettzon88 skrev:
Håller med hedley, trist att alla måste ha alkohol med sej på sånt här.

Sen lite ris o ros till träffen smile  Ros att ni anordnar såna här tillställningar mycket trevligt och kul smile Återkommer nästa år smile Som besökare.

Ris: Ni borde styra upp de lite mer som tagits upp i tidigare trådar. Vet ju att det är Parkering och andra affärer har öppet men ni borde ha lite parkeringsvakter eller dyl så att det blir lite mer uppstyrt vad gäller "utställning" och db tävling. De som ska vara med i såna grejer borde få en chans att ställa sig närmare "centrum" och besökare knaske kan hänvisas längre ifrån ..

Annars mycket bra smile

Precis, jag ställde mig borta vid donken av respekt för andra. Sen ser man massa andra rishögar som åker och ställer sig breve dom som har något att visa/ska tävla osv. Lite tråkigt.

Precis. smile Allt kan bli bättre som man säger oavsett vad det är och att man tar lärdom av tidigare år smile

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
hedley Saaboholic
8 maj 2011 · 3 129 Inlägg

Jo, hade vart kul med en riktig utställning till nästa tillfälle med. Skulle garantera locka fler besökare också. Behöver ju inte ha några märkvärdiga priser utan bara pokaler eller liknande så det blir lite mer tilltalande smile

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Pettzon88
8 maj 2011 · 295 Inlägg

hedley skrev:
Jo, hade vart kul med en riktig utställning till nästa tillfälle med. Skulle garantera locka fler besökare också. Behöver ju inte ha några märkvärdiga priser utan bara pokaler eller liknande så det blir lite mer tilltalande smile

Eller knaske ett framhögtalarkit av valfrtitt märke eller en billigare stereo eller rabatt i butiken big_smile

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Lonefox Bad music kills good sound
8 maj 2011 · 7 241 Inlägg

Det ni tagit upp har jag haft i åtanke och har tagit upp ngr ggr med berörda parter......sakta men säkert skall man nog fröet ha slagit rot och vi får se vad somkan ha hänt till nästa StreetMeet wink

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
hedley Saaboholic
8 maj 2011 · 3 129 Inlägg

Lonefox skrev:
Det ni tagit upp har jag haft i åtanke och har tagit upp ngr ggr med berörda parter......sakta men säkert skall man nog fröet ha slagit rot och vi får se vad somkan ha hänt till nästa StreetMeet wink

Låter bra, blir det riktig utställning hoppas jag på varierande klasser så att inte bara plastic fantastic bilarna har möjlighet att ställa ut xD

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Lonefox Bad music kills good sound
8 maj 2011 · 7 241 Inlägg

hedley skrev:

Lonefox skrev:
Det ni tagit upp har jag haft i åtanke och har tagit upp ngr ggr med berörda parter......sakta men säkert skall man nog fröet ha slagit rot och vi får se vad somkan ha hänt till nästa StreetMeet wink

Låter bra, blir det riktig utställning hoppas jag på varierande klasser så att inte bara plastic fantastic bilarna har möjlighet att ställa ut xD

Mest troligt blir det EN klass och Peoples Choise rakt av.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
peegee Forummoderator
8 maj 2011 · 2 924 Inlägg

Lonefox skrev:

hedley skrev:

Lonefox skrev:
Det ni tagit upp har jag haft i åtanke och har tagit upp ngr ggr med berörda parter......sakta men säkert skall man nog fröet ha slagit rot och vi får se vad somkan ha hänt till nästa StreetMeet wink

Låter bra, blir det riktig utställning hoppas jag på varierande klasser så att inte bara plastic fantastic bilarna har möjlighet att ställa ut xD

Mest troligt blir det EN klass och Peoples Choise rakt av.

Det räcker som ett första steg om fokus ska vara Billjud och Show, som jag förmodar är det enda rätta nischen på en en sådan här tillställning, så BRL får dit "rätt" besökare? roll

Utöver enklare uppstyrning och skyltning, så tror jag det är värt att sprida ut inbjudningar till detta i övrig Media.

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang