12 mars 2011
Trådstartare
Har 1000/1v2 slash och två 10" w6or i sluten låda. Men basen är inte konstant. Ibland går den upp väldigt mycke och går inte tillbaka till normal nivå förns jag höjer volymen ganska mycke. Har fått känslan att problemet är vanligast när jag nyss börjat spela. Frågor på det?
Är det ett vanligt problem? Nån som har en aning om vad det kan vara?
Mvh