4376
Sök

Efterlyses: Vit klassisk bil för musikvideo, förslagsvis i Skåne.

1 464 Inlägg
13 mars 2011
Trådstartare
Vad:
Efterlyser någon som har en "klassisk" vit bil som kan nyttjas vid en musikvideoinspelning. Vad som menas med "klassisk" är såklart olika men förslag på bil skulle kunna vara Citroen DS "Padda", Mercedes-Benz 200, Dodge Dart GT från 60-talet, Volvo P1800. Alltså nån äldre, gärna med lite rundare och mjukare former.

Var & När:
Österlen, Skåne. Under en, möjligtvis två dagar inkl. tidiga mornar. Datum och tid än ej bestämd.

Hur:
Bilen ska framföras lugnt och stillsamt på Österlen. Tänk alléer-med-nyutslagna-blommor-i-träden-video. Möjlighet att den kvinnliga huvudrollen i videon får framföra fordonet ett hundratal meter är preliminärt önskvärt. Finns intresse för utlåning men inte att någon annan kör fordonet, återkom gärna ändå. Manus kan komma att ändras.

Varför:
För att det är roligt. Det finns ingen ekonomisk vinning i detta för någon inblandad så ersättning är inte trolig, men bensinpengar och dylikt kan givetvis diskuteras. Någon form av käk går väldigt sannolikt att ordna antingen på plats eller i närliggande samhälle.

Så har du ett objekt eller känner nån som kanske är intresserad så återkom! Som referens för folket som spelar in så kan jag nämna Hardflameboy som lånade ut sin Chevelle en sommardag/natt förra året. smile

Jag är "bara" roddare/hjälpreda/stillbildsfotograf på plats så jag fyller på med mer info och vidarebefodrar ev. frågor vid behov.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

Sök