2083
Sök

HJÄLP! Hur fäster man dimljus samt blinkers Golf III VR6

246 Inlägg
13 mars 2011
Trådstartare
Har idag fixat mig en front och har sen innan köpt 2 par blinkers med dimljus (http://www.scstyling.com/golf-iii-blink … c-770.aspx) men hur fäster man de ? sad

Slänger de snart i marken och sen kör över de Gaaahh!

Snälla hjälp någon! sad

Forummoderator
18 314 Inlägg
13 mars 2011
Nu kanske jag är ute och cyklar för jag har nog inte haft en Golf III vad jag kan minnas men de KAN sitta med snäppfästen. Dvs. Tryck in den sida som inte har fästen (Kolla på de du köpt) och den poppar ut? Inte kör över dom! Har jag fel så finns det nog nån som vet säkert! Lugn å fin bara.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

246 Inlägg
13 mars 2011
Trådstartare
Jo där är en fjäder eller vad man kallar det... Alltså jag fick med typ klämmor och skruvar men hur jag ska använda de är ju en jävligt svår fråga för mig tongue

Hade känts bättre för stunden, men får hoppas någon vänlig själ vet smile

1 353 Inlägg
14 mars 2011
på min förra golf 3 så var det precis som dieselsmurfen säger, du sätter in dom i ena änden först, tror att det var den änden som var utåt på bilen sett, som skulle i först, sen tryckte du bara tills det klickade i i andra änden.

There's no replacement for displacement

246 Inlägg
14 mars 2011
Trådstartare
Det var tyvärr inte så enkelt xD

Man fick med skruvar med en sorts klämma.. man klämmer fast klämman där hålet i plasten till skruven sen är det bara till att skruva tongue MEN! Jag hade kunnat skruva i all evighet, man får för korta skruvar till... Nu sitter de iaf big_smile

Sök