16 mars 2011
Trådstartare
Hej. Har köpt ny bil nyligen, en saab 2.3t vector från 03. Allt är tipp topp på bilen förutom ljudet...
Är det vad jag tror minsta ljudpaketet med två högtalare i instrumentpanel och två i bakdörrar. Storlek och så vet jag inte. Men det låter inget vidare i alla fall.
Vad jag förstått finns tre olika paket, popular, premium och prestige?
Min fråga är då om man kan uppgradera med små medel på något sätt? finns det färdigt dragna kablar för att sätta i högtalare i framdörrar och hatthylla?
MVH
Senast redigerat av stahre (16 mars 2011)