5624
Sök

Ögonlock, vilken lack?

Saab raggare : )
887 Inlägg
28 juli 2006
Trådstartare
Till dagens ilandsproblem!

jag har en odorogråmetallic-färgad bil, med ett stenskottsskydd.. som är helt svart, (eller lite ljusare genom att den är gammal tongue ) ..

och nu har jag hittat ett par billiga ögonlock, och funderar på, om man ska lacka dom i svart ( som stenskottsskyddet som sitter närmast) .. eller odorogråmetallic?
Eller ska man rent av försöka få bort skyddet ( roligare utan skydd (A)) och köra odorogråmetallic på allt ?

mvh//erik ;D

Turbo.. Because Im worth it :)

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
28 juli 2006
Ta bort skyddet och lacka allt i samma färg

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

887 Inlägg
28 juli 2006
Trådstartare
Trozzo skrev:

nu tänkte jag.. problem problem.. genom att, först kommer det som den är fäst med inte vilja lossna, och när det väl gör de, så är lacken undder så mycke mindre solblekt än vad hela huvet är annars ;/

9 108 Inlägg
28 juli 2006
zwich skrev:
Trozzo skrev:

nu tänkte jag.. problem problem.. genom att, först kommer det som den är fäst med inte vilja lossna, och när det väl gör de, så är lacken undder så mycke mindre solblekt än vad hela huvet är annars ;/

man ska ge fan i att ha såna skydd helt enkelt wink

887 Inlägg
28 juli 2006
Trådstartare
MilleN skrev:
zwich skrev:
Trozzo skrev:

man ska ge fan i att ha såna skydd helt enkelt wink

doh! .. ca 16 år försent o tänka på de tongue

887 Inlägg
28 juli 2006
Trådstartare
nu är listen borta, o lite rubbing o shit så blev de så fint sååå big_smile
o jag har så innnihelvetes jävla ont i fingrarna!.."finger-pulling"-tekniken var framme när klistret under "listen" satt som fan. några blåsor på händerna men ändå ett leende på läpparna ;D

nu blir det till att beställa ögonlocken och köpa lack big_smile

Sök