19 mars 2011
Trådstartare
Holst : Jag ska ta de främre 6,5orna och köra dem på stereon om detta är möjligt.
Sen funderar jag på att sälja de "bakre" 6,5orna för att se om jag kan köpa en 10" eller en 12" och sätta 6x9orna och basen på det slutsteg jag redan har. Så slipper jag köpa ett monoblock.
Går det?
För jag menar, Jag har en golf, Det räcker nog gott och väl med 2st 6,5" två 6x9or och en 10/12" bas.
Senast redigerat av kottisduzit (19 mars 2011)