5123
Sök

HJÄLP! Koppla in en Bilstereo .

456 Inlägg
21 mars 2011
Trådstartare
#1
Tja , höll på koppla in cdspelare i bilen , men när jag kopplat så får jag inget på displayen men den kan mata in/ut skiva , vad kan det va för fel ? Tack sam för all hjälp ..


1 302 Inlägg
21 mars 2011
#2
VinDisel skrev:
Tja , höll på koppla in cdspelare i bilen , men när jag kopplat så får jag inget på displayen men den kan mata in/ut skiva , vad kan det va för fel ? Tack sam för all hjälp ..

kolla så att alla kablar sitter rätt monterade i annat fall får du byta stereon då det kan vara något fel på den.


456 Inlägg
21 mars 2011
Trådstartare
#3
fegge_89 skrev:
VinDisel skrev:
Tja , höll på koppla in cdspelare i bilen , men när jag kopplat så får jag inget på displayen men den kan mata in/ut skiva , vad kan det va för fel ? Tack sam för all hjälp ..

kolla så att alla kablar sitter rätt monterade i annat fall får du byta stereon då det kan vara något fel på den.

Provade polarens stereo och det blev same shit hehe, ingen aning vad det kan vara.inte första gången jag kopplar in en stereo men denna va sista hehe


GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
21 mars 2011
#4
Testat att skifta röd (tändningsplus) och gul (konstantplus) kabel?

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!


Sök