Tja , höll på koppla in cdspelare i bilen , men när jag kopplat så får jag inget på displayen men den kan mata in/ut skiva , vad kan det va för fel ? Tack sam för all hjälp ..
Tja , höll på koppla in cdspelare i bilen , men när jag kopplat så får jag inget på displayen men den kan mata in/ut skiva , vad kan det va för fel ? Tack sam för all hjälp ..
kolla så att alla kablar sitter rätt monterade i annat fall får du byta stereon då det kan vara något fel på den.
Tja , höll på koppla in cdspelare i bilen , men när jag kopplat så får jag inget på displayen men den kan mata in/ut skiva , vad kan det va för fel ? Tack sam för all hjälp ..
kolla så att alla kablar sitter rätt monterade i annat fall får du byta stereon då det kan vara något fel på den.
Provade polarens stereo och det blev same shit hehe, ingen aning vad det kan vara.inte första gången jag kopplar in en stereo men denna va sista hehe