fick stulet bas och 2 steg å ett kortslutet batteri + trasig dörr så tänkte lägga ner ljudbyggandet.. sålde stereon billigt till en polare som började med sitt bygge
Kenwooden slår den Alpine på fingrarne på allt. Mer prisvärd maskin går nog idag inte få tag på. Så passa på och skaffa en sådan medans de fortfarande finns kvar. De är påväg ut ur sortimentet nu...
Kenwooden slår den Alpine på fingrarne på allt. Mer prisvärd maskin går nog idag inte få tag på. Så passa på och skaffa en sådan medans de fortfarande finns kvar. De är påväg ut ur sortimentet nu...
mjo 2 199,54 låg den på i finland 9880 låg på 1500 kr
jo, men man kan väl igentligen inte jämföra de två. Det är ju endel som skiljer dem åt, i både pris,funktion och ljud m.m... Det jag tycker är att just Kenwooden är väldigt prisvärd för hur den låter. Alpine är fortfarande en bra spelare inget snack om saken. Men just den modellen når ej upp till Kenwooden.