tjena tänkte byt ut mitt gas alpha x4100 till nå bättre så finns 5steg jag funderat på.
ALPINE MRP-F300
Ground Zero GZTA4.120mk2
JBL GTO 504
SPL Dynamics ICE-150.4
FOCAL Solid 4
Är du ute efter mycket effekt så lämnar SPL Dynaics mest med pulver i verkligheten.
Finlir så Focal eller Alpine steget.
Mina erfarenheter!
MVH//Björn
vad jag läst så är inte just de alpine steget nå höjdare
och sen att focal å Gz stegen ska vara bättre..
övriga systemet jag har är fram Spldynamics sd.-5.2 bak nå 6,5" gas koax orange alpine 113bt hu som kmr bytas ut mot 9880 lr KDC-BT60U och sen har jag ju spl/mtx paketet från dbakuten i 85liters sluten låda..
är ute efter att kunna spela högt och rent och som steget jag har nu vill de inte spela så pass högt som jag vill