24 mars 2011
Trådstartare
Härligt svar Rigan! Tackar för det.
Jo det där med basrör lär ja ej använda mig av, tänkte köra slotbox till den här basen. Men det du sa va uppskattat, kan bli rör i nästa låda skulle jag tro! 50mm2 lär va rätt givet såhär i efterhand när man har läst igenom sisådär 482 andra trådar här :p
Jo det är klart att jag köper ett par batterier, men mer än 2 extra där bak borde väl inte behövas till det steget?
Jo det där med spån respektive MDF, jag bryr mig inte om kostnaderna för det. Småpengar om man ska dra en jämförelse mot vad grejjerna gick på. Det jag tänkte på där va att jag har läst olika saker om MDF, nånting om att det kan bli missljud pga nån resonansgrej(?) i materialet? Spån har jag byggt i innan, har inga större problem med att bygga i det då jag inte ska göra något 'avancerat' bygge i bagaget på 850'n, lär bli när ja införskaffar nästa.
Senast redigerat av spungeBob (24 mars 2011)