23 mars 2011
Trådstartare
Tackar! Spelar det ingen större roll på Bredd, Höjd & Djup bara jag har 50L volym?
blir antagligen bara en vanlig rektangulär låda.
Måste jag ta element volymen i beaktande eller är det bara att bygga en låda på 50L och lägga in elementet?
Och det är bara på motsatta sidan till elementet och porten som ska ha isolering?