3232
Sök

PANIK!!! Larmfel volvo 850

103 Inlägg
25 mars 2011
Trådstartare
Tjenare!!
Har ett litet problem med mitt larm, eller rättare sagt larmdosan....larmade på bilen igår kväll och när jag skulle larma av nu på morgonen gick det inte...tänkte batterierna i dosan va slut så har köpt nya, men det funkar inte ändå...å det dumma är att han som hade bilen innan mej har lagt igen varenda lås på bilen...allt gick genom fjärren...så kan ju inte komma in!!!!

nån som kan hjälpa mej med mitt problem'!!!????

Bilen är en Volvo 854:a årsm.-96

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar.. :)

2 763 Inlägg
25 mars 2011
Har han tagit bort låset på bagageluckan?? Om inte så kan du ju låsa upp den och komma in genom den vägen smile

Volvo - For Life

103 Inlägg
25 mars 2011
Trådstartare
BOLIN_ skrev:
Har han tagit bort låset på bagageluckan?? Om inte så kan du ju låsa upp den och komma in genom den vägen smile

det har han ju iofs inte...men staget mellan låset och mekanismen har gått av...dagar som denhär man ångrar att man aldrig tog tag i det när man hade det i tanken...

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar.. :)

2 763 Inlägg
25 mars 2011
canka skrev:
BOLIN_ skrev:

det har han ju iofs inte...men staget mellan låset och mekanismen har gått av...dagar som denhär man ångrar att man aldrig tog tag i det när man hade det i tanken...

Jaha du, det var ju jävligt hmm Det ända jag kommer på som man kan göra är ju isf att slå in en liten ruta för att komma in i bilen, men då kostar ju det en del tyvärr. Har du ingen reservnyckel med dosa??

Volvo - For Life

Sök