ToXtreme skrev:Tack käre vän:PJo jag funderar på att skaffa mig en 740GLT årgång -90sedan så på mä am.blink, 760bakljus lr nya vita, sänkning å ett par lovliga fälgar, vad tycks om dem planerna? Bra början iaf:D
ToXtreme skrev:Ett par 18" R-replika hade ju inte vart fel, lr dem har S80fälgarna? Lr kanske e C70fälgar? Mångekrade, vet inte vad dem heter! Men snygga e dem;)
ToXtreme skrev:Nejsch, bland dem fulaste fälgarna jag vet^^ Ett par 18" R-replika hade ju inte vart fel, lr dem har S80fälgarna? Lr kanske e C70fälgar? Mångekrade, vet inte vad dem heter! Men snygga e dem;)Får säga att din 740 riktigt fin;)Ska ta kort på grannens 740, jävlar va fin den e hehe
ToXtreme skrev:Farsan hade en röd 740 GL -89 för ett par år sen, riktigt fin den;)Den hade dessutom nåt så ovanligt som 3punktbälten på alla sätena inkl. mittsätet bak;) De du:P
ToXtreme skrev:Jo d e dem;) Men får se:P Får la ta upp denna tråden om ett halvår igen när bilen faktiskt e aktuell:D hehe
ToXtreme skrev:Tjenare! Funderar på att skaffa mig ett projekt.Men vad ska man skaffa sig? Vill ha något med någorlunda säkerhet men samtidit estetiskt vacker å driftsäker;)Har ni några förslag? Sugen på allt;)
ToXtreme skrev:Färgen spelar ingen större roll faktiskt, viktigare att bilen är fin!240 TIC? Sönderkörd då med andra ord:P Inte sugen på 240 och bil e inte aktuellt förrens t våren ändå;)