5945
Sök

Förslag på 4 hjulsdriven kombi

1 129 Inlägg
29 juli 2006
Trådstartare
Hej.

Jag undrar vad ni har för förslag på 4 hjulsdrivna kombi bilar.

Mina önskemål:

Bra väghållning.

Bra med utrymme.

Fin design så det är lätt att modifiera (vill inte hålla på o leta efter styling , trim o sånt runt hela jordklotet big_smile)

Ska tåla normal o hårdare körning utan att man måste byta delar stup i ett smile.

Är bra om bilen har en del hästar under huven sen början (inga ponnyhästar big_smile).

Är bra om bilen inte är för dyr att äga lr drar för mycke soppa lr har för dyra delar (beror ju oxå på hur mycke man gasar smile).

Gorgilus addictus
4 772 Inlägg
29 juli 2006
Ja de finns ju te x Audi A6 1.8 T Qauttro(rätta mig om jag har fel). Mycker fina bilar tycker jag.

Allt för den där jävla hatten!

1 129 Inlägg
29 juli 2006
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Ja de finns ju te x Audi A6 1.8 T Qauttro(rätta mig om jag har fel). Mycker fina bilar tycker jag.

Jovisst är de fina bilar, jag ville själv ha en A4 1,8T när ja va yngre. Men den nya framvagnen m.m på dom brukar vara ett känt problem.

Gorgilus addictus
4 772 Inlägg
29 juli 2006
Hm okej...ja de finns ju Volvo V70 2.4 T, T5 eller så kan du ju ha R:en .....rätt fina dom också.
Senast redigerat av THEBADGUY (29 juli 2006)

1 129 Inlägg
29 juli 2006
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Hm okej...ja de finns ju Volvo V70 2.4 T, T5 eller så kan du ju ha R:en .....rätt fina dom också.

Hehe, jo volvo brukar palla trycket när det gäller det mesta. Men ja är den ende i familjen som är "anti" volvo frälts big_smile.

Gorgilus addictus
4 772 Inlägg
29 juli 2006
Palicuse skrev:
THEBADGUY skrev:

Hehe, jo volvo brukar palla trycket när det gäller det mesta. Men ja är den ende i familjen som är "anti" volvo frälts big_smile.

jaha okej hehe....^^

1 129 Inlägg
29 juli 2006
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Palicuse skrev:
THEBADGUY skrev:

jaha okej hehe....^^

Japsarna brukar annars va duktiga på d dom gör. Men dom brukar inte bygga en 4 hjulsdriven  kombi mä krut under huven.

Vw trimmare
2 995 Inlägg
353 Inlägg
29 juli 2006
MeloveGolf skrev:
subaru legacy?

Subaru impreza?? Mycket fina kombimodeller

Enjoy....

180 Inlägg
29 juli 2006
rs4

217 Inlägg
29 juli 2006
passat tdi 4motion

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
29 juli 2006
A4 avant 1.8Tq / S4 avant 2.7BiT är ju bilar som har utrymme (hyfsat iaf), gott om trimmöjligheter och stylingutbudet är nästan gränslöst. framvagnen tycker jag är en petitess i sammanhanget (om du köper en -99B eller nyare så är den ganska bra redan original) det finns bra eftermarknadsgrejor som håller bilens livslängd ut till en rimlig penning (ungefär 4500 spänn för ett komplett paket)

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

Avstängd
1 106 Inlägg
30 juli 2006
Volvo XC90
Volvo XC70
Audi A4

Livet startar vid 220 km/h

Heavy Metal N' Horsepower
174 Inlägg
30 juli 2006
Fyrhjulsdriven, effekt och kombi..det kan ju bara bli Audi smile

Som TS_Quattro säger, S4 biturbo är väl kanon. Kan bli jävligt clean med lite småfix och du får 300 hk för typ 10 000.
Ska du ha en rolig bil som inte är dyr att äga och inte drar mycket soppa får du leta länge.

Alla kan köra fort rakt fram...

1 277 Inlägg
30 juli 2006
Har bara ägt BMW, men ska faktsikt byta till Audi, just för de kraven du också ställer!
Mitt råd är därför Audi A4 Avant B6 ellerB7- karossen! De är snyggast!

Köp min BMW kombi, någon!!

1 129 Inlägg
30 juli 2006
Trådstartare
Nasty skrev:
Fyrhjulsdriven, effekt och kombi..det kan ju bara bli Audi smile

Som TS_Quattro säger, S4 biturbo är väl kanon. Kan bli jävligt clean med lite småfix och du får 300 hk för typ 10 000.
Ska du ha en rolig bil som inte är dyr att äga och inte drar mycket soppa får du leta länge.

Jo visst blir det svårt att få tag i en 4x4 som ä billig. När ja mena inte för dyr att äga o inte får dra för mycke soppa så var de jämfört mä andra 4 hjulsdrivna bilar.

Jag ä lite rädd för att skaffa S serien för dom brukar oftast inte va billiga överhuvetaget + att dom brukar vara hårt körda om man köper dom begagnat

Men ja kommer troligen få veta vilka problem som folk har haft med sina audi bilar i en annan tråd här i allmänt forumet.

747 Inlägg
30 juli 2006
Givetvis så ska du ju har en Volvo V70 R AWD..................

Älgahäng Räjsing Club

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
30 juli 2006
TS_quattro skrev:
A4 avant 1.8Tq / S4 avant 2.7BiT är ju bilar som har utrymme (hyfsat iaf), gott om trimmöjligheter och stylingutbudet är nästan gränslöst. framvagnen tycker jag är en petitess i sammanhanget (om du köper en -99B eller nyare så är den ganska bra redan original) det finns bra eftermarknadsgrejor som håller bilens livslängd ut till en rimlig penning (ungefär 4500 spänn för ett komplett paket)

amen

man lever bara en gång så lev väl!

1 129 Inlägg
30 juli 2006
Trådstartare
Har glömt skriva till att bilen får ligga runt 0-50.000. Det blir nog svårt att få tag i de nyare bilarna för det priset big_smile.

Sök