Inför vårträffen i Gislaved Lördagen 2-04

Kroat
2 april 2011 · 250 Inlägg

Hur är vädret i Gvd?

AKKI-MRFUN
2 april 2011 · 686 Inlägg

just nu mulet men inget regn men blött som fan

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
Adiii
2 april 2011 · 186 Inlägg

Kommer närvara wink

http://rushracing.tk/
Rising Sun Imports
Importerar DIN Japanska Sportbil!!
BMW 530d "F11" (2017)
Volkswagen Passat CL 1.8i "Barnfind" (1993)
Kroat
2 april 2011 · 250 Inlägg

Jag får se om jag kommer, En kompis skulle förmodligen till denna träff med så vi åker båda från Värnamo

Kroat
2 april 2011 · 250 Inlägg

Hur många här åker från Värnamo? (:

MrK
2 april 2011 · 407 Inlägg

torrt på vägarna och uppehåll..ser inte ut som att det skall börja regna så tummen upp för ikväll...

Kroat
2 april 2011 · 250 Inlägg

Det ska inte regna mer idag enligt smhi (:

Sam1r
2 april 2011 · 485 Inlägg

då börjar ja åka inom 15 min. ses där grabbar smile

Kroat
2 april 2011 · 250 Inlägg

Jag börjar köra så fort jag sköljt av bilen tongue Orka fan ha Gegga på en sida å på andra ingenting tongue

MrK
2 april 2011 · 407 Inlägg

bra med mer honda folk..

sony1
2 april 2011 · 1 Inlägg

De va fett med folk som fick böter i hestra ink ja med 2800 kr sura pengar....

Ska bara säga det att visst man får skylla sig sj för att man fick böter jag och alla andra men ja lär inte dyka upp på fler träffar i GISLAVED om inte det är RushRacing som håller i dom, för att dom hade alltid koll på polisen och man blev alltid varnad om polilsen var ute. Tycker inte att dom som höll i de nu hade ingen koll alls bara min mening.

Och tycker att det är fel av er som höll i de ikväll att ni ska köra på RR,s raka inget illa men rejsen är faktiskt inget kul i GVD om inte RR håller i dom.

Peace

DavidSan
2 april 2011 · 227 Inlägg

Fick alla böter? eller bara dem som körde racet? jag körde förbi civilarna men dem stoppade inte mig...

Kroat
2 april 2011 · 250 Inlägg

Slapp bötern som tur va.. Han gick fram å såg ut som ett frågetecken så jag sket i att stanna tongue utan spann loss å gasade på istället då jag vet att han inte kan flytta sig från sin plats (:

Jävligt surt för er som drabbades hmm

Men dom som höll i de ska man ej skylla på.. Dom har inte gjort något fel.. Olaglig street race är olaglig street race..
RR har mer koll, ja.. Men även om DOM hade hållt i detta så hade de kunnat hända samma sak då polisen va så pass långt bort.

jag tyckte detta va rätt skoj dock inte många som körde tråkigt nog..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang