29 mars 2011
Trådstartare
Dags att ta ut bilen och tröttnat på dess original stereo som enbart spelar vanliga cd skivor...
Försökt läsa på och skaffa mig en egen uppfattning om vad som är bra men ja... man läser/hör olika saker överallt.
Så vad rekommenderar ni?
Söker en stereo för max 3000, vill kunna koppla in min iphone till den och den ska ha bra med effekt för att driva dörrhögtalarna. Om den ser bra ut och har lite flashiga funktioner är det bara ett +.
Sett att det finns väldigt många okända märken som utlovar en massa finesser och effekt för hälften av vad t.ex en alpine spelare kostar... men jag antar att detta bara är skit?