idag så har jag varit nere i garaget och monterat bort oljetråget, hoppas jag slipper göra om det igen! fyfan det var inte lätt att få bort. tur att farsan var med å hjälpte till!
Så nu ska jag lämna iväg det så dom får svetsa igen sprickan som blev så slipper jag åka på å köpa ett helt nytt. Där har vi sprickan! tvungen å göra rent tråget så dom kan svetsa i det! så ska lämna in det nästa gång dom har öppet /tobbe
Vart fan hitta du ett gupp som lyckades åstadkomma detta?
utanför systemet i kumla .. var ute å gled med sommarfälgarna så gick det lite för fort ner för guppet så den slog igenom. vette fan hur det kunde hända då bilen inte är sänkt..
Uppdate! Hade bilen inlämna för en vecka sedan på polering hos "Crille_9_5" här på garaget och det blev grymt bra.. så jag bjuder på 2 bilder .. får tacka honom för ett grymt arbete.
Och nu i skrivande stund så håller jag på och renoverar bromsoken bak och lackar dom.. ska även lacka oken fram.. är dock inte klar ännu så ni får bara en bild hur det såg ut innan .. ska försöka vara klar tills på lördag och då kommer det bilder..
Sedan har jag även en fråga, var sugen på att koppla högtalare i fram-dörrarna. Och insåg att det redan var färdigdraget med kablar dit (orginal).. men sen när jag sätter dit högtalare så funkar det inte, varför?
Uppdate! Hade bilen inlämna för en vecka sedan på polering hos "Crille_9_5" här på garaget och det blev grymt bra.. så jag bjuder på 2 bilder .. får tacka honom för ett grymt arbete.
Sedan har jag även en fråga, var sugen på att koppla högtalare i fram-dörrarna. Och insåg att det redan var färdigdraget med kablar dit (orginal).. men sen när jag sätter dit högtalare så funkar det inte, varför?
/tobbe
Följ kablarna in i hytten och kolla vart dem slutar. Mina hängde bara löst, så blev tvungen att koppla in dem på ett slutsteg.