Angående: Bus på Elmia!

Bjork OEM <3
24 april 2011 · 6 957 Inlägg

Bra ös vid Torsvik iaf, vi var nog fan nästan först på plats vid 9 tiden..parkerade uppe på IKEA´s parkering.
Många goa bilar som körde, åkte med polarens Type R en repa.

Där uppe vid där vi stod var det lugnt men JÖSSES vilket tryck det var nere vid starten tongue
A6 var väl helt okej, mkt glas men inte värre än förra året (i mina ögon)

OEM <3
grillchips
24 april 2011 · 462 Inlägg

Bjork skrev:
Bra ös vid Torsvik iaf, vi var nog fan nästan först på plats vid 9 tiden..parkerade uppe på IKEA´s parkering.
Många goa bilar som körde, åkte med polarens Type R en repa.

Där uppe vid där vi stod var det lugnt men JÖSSES vilket tryck det var nere vid starten tongue
A6 var väl helt okej, mkt glas men inte värre än förra året (i mina ögon)

Håller med riktigt bra drag på torsvik! smile

Mercedes 320e "strögarN" (1995)
Kmarcus
24 april 2011 · 854 Inlägg

Är det någon som har foton så hör av er! Blixtrade konstant tyckte jag så det borde finnas många fina bilder smile

BMW M3 Coupé "3.0 goes 3.2" (1994)
grillchips
24 april 2011 · 462 Inlägg

Kmarcus skrev:
Är det någon som har foton så hör av er! Blixtrade konstant tyckte jag så det borde finnas många fina bilder smile

Tog lite bilder med polarens kamera men tror inte bilderna blev så bra :S därimot så har nog min kompis filmer på väldigt många race smile

Mercedes 320e "strögarN" (1995)
Turbomotor volvolover
24 april 2011 · 667 Inlägg

rätt kul igår faktist! men inte som väntat sad blev inte mkt burnouter.. var ju ett tag polisen var borta från a6 så då fick man ju passa på men tog sån tid att komma fram i köerna.. sad
sen var de ju inte så vackert med allt skräp och skit, dock tror jag inte det är bara "raggare" som jag läst i tidigare i någon tråd här. de va så mkt skit så man kunde knappt köra runt där utan att behöva köra över ngt och det var inte så kul,
vet inte om det var någon här som var på a6 senare vid 1 tiden när alla hade stuckit därifrån?`men det var kul att de blev lite burnande och så då! big_smile

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen
Volvo-lollungen
24 april 2011 · 602 Inlägg

det är tråkigt att det var så många som var onycktra. många kunde ju inte ens gå rakt vid 22,00 det tycker jag är dumt. tycker inte att bilar och sprit går ihop.

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Turbomotor volvolover
24 april 2011 · 667 Inlägg

nä håller med, att dricka med måtta isf är väl okej men inte så man är dyngrak och inte vet varken ut lr in.

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen
Svana Svarvare/Fräsare/CNC-operatör
24 april 2011 · 205 Inlägg

Ja tycker det är förjävligt att folk ska dricka som svin när det är något bil/motorevenemang..samma sak gäller nedskräpningen. Fan ni beteer er ju värre än apor!! Att man ska behöva åka ifrån och skämmas över sitt bilintresse för att så många andra är så ouppfostrade. För det är ju knappast bara ett fåtal personer som har skräpat ned hela A&-området.

Stackars er bilkillar o tjejer som bor här i Jönköping som skall försöka försvara bilintresset när alla släkt, vänner och arbetskamrater (som inte är motorintresserade) ser hur det ser ut dagarna efter..

Förstår ni inte hur detta slutar i framtiden?? Det kommer fan bli förbjudet att ens få samlas vid korvmojjen en lördagskväll utan att poliserna ska behöva närvara.

NI SOM INTE SKÖTER ER SABBAR INTE BARA FÖR OSS ANDRA, NI SABBAR TROLIGEN MEST FÖR ER SJÄLVA OCKSÅ!!!     

Natten igår gjorde mig tårögd, trodde bilkillar/tjejer va ett härlig folkslag..

  /Ledsna hälsningar från Svana (Nynäshamn)

It's nice to be important. But it's more important to be nice.
Volvo 440 "Flygande Holländaren" (1990)
Nmkj83
24 april 2011 · 153 Inlägg

Svana skrev:
Ja tycker det är förjävligt att folk ska dricka som svin när det är något bil/motorevenemang..samma sak gäller nedskräpningen. Fan ni beteer er ju värre än apor!! Att man ska behöva åka ifrån och skämmas över sitt bilintresse för att så många andra är så ouppfostrade. För det är ju knappast bara ett fåtal personer som har skräpat ned hela A&-området.

Stackars er bilkillar o tjejer som bor här i Jönköping som skall försöka försvara bilintresset när alla släkt, vänner och arbetskamrater (som inte är motorintresserade) ser hur det ser ut dagarna efter..

Förstår ni inte hur detta slutar i framtiden?? Det kommer fan bli förbjudet att ens få samlas vid korvmojjen en lördagskväll utan att poliserna ska behöva närvara.

NI SOM INTE SKÖTER ER SABBAR INTE BARA FÖR OSS ANDRA, NI SABBAR TROLIGEN MEST FÖR ER SJÄLVA OCKSÅ!!!     

Natten igår gjorde mig tårögd, trodde bilkillar/tjejer va ett härlig folkslag..

  /Ledsna hälsningar från Svana (Nynäshamn)

Håller helt med dig i detta Svana
Vart man än körde så vart det fullt med glasflaskor,ölburkar mm
Man kunde tro att man körde in på tippen!!

WoozyDozz
24 april 2011 · 918 Inlägg

Ända jag tyckte var roligt var väl när alla åkte till A6 och racet i Torsvik. Nån jubelidiot hade kletat snor på min bil neutral

Senast redigerat av WoozyDozz (24 april 2011)

Nmkj83
24 april 2011 · 153 Inlägg

WoozyDozz skrev:
Ända jag tyckte var roligt var väl när alla åkte till A6 och racet i Torsvik. Nån jubelidiot hade kletat snor på min bil neutral

Vart ett klockrent race på torsvik
vart lite för många bilar så det blev kaos på torsvik

WoozyDozz
24 april 2011 · 918 Inlägg

Nmkj83 skrev:

WoozyDozz skrev:
Ända jag tyckte var roligt var väl när alla åkte till A6 och racet i Torsvik. Nån jubelidiot hade kletat snor på min bil neutral

Vart ett klockrent race på torsvik
vart lite för många bilar så det blev kaos på torsvik

Kan bara hålla med dig, såg din bil. Grym smile

Pierre92
24 april 2011 · 15 Inlägg

skönt att få smälla av ett par däck! (svarta e30) skönt tryck va de på publiken nu när jag kollar på filmer hörde el såg inte så mycket när jag stod och börna!tongue

Nmkj83
24 april 2011 · 153 Inlägg

WoozyDozz skrev:

Nmkj83 skrev:

WoozyDozz skrev:
Ända jag tyckte var roligt var väl när alla åkte till A6 och racet i Torsvik. Nån jubelidiot hade kletat snor på min bil neutral

Vart ett klockrent race på torsvik
vart lite för många bilar så det blev kaos på torsvik

Kan bara hålla med dig, såg din bil. Grym smile

smilesmilesmile

Deutsch-style
24 april 2011 · 379 Inlägg

ingen som vet om den gammla e28 finns på garaget den sleepern? fyfan va den gick bra!

"om det ser rätt ut- så är de nog det"
Opel Calibra "manta-C" (1991)
victorino
24 april 2011 · 16 Inlägg
ExtremeBoost
24 april 2011 · 312 Inlägg

Nån som vet om det blir något på Torsvik i kväll?

Volvo 940 Turbo Plus "940 Turbo SFRO" (1993)
Nitrometanskada Gött mos
24 april 2011 · 1 096 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:
det är tråkigt att det var så många som var onycktra. många kunde ju inte ens gå rakt vid 22,00 det tycker jag är dumt. tycker inte att bilar och sprit går ihop.

Där var dem som inte kunde gå rakt inne på mässan vid ett tiden.. på herrtoaletten frågade en smått berusad ung herre om han fick kissa i min bilvårdshink.

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Mr_Karlsson
24 april 2011 · 60 Inlägg

Nmkj83 skrev:

Svana skrev:
Ja tycker det är förjävligt att folk ska dricka som svin när det är något bil/motorevenemang..samma sak gäller nedskräpningen. Fan ni beteer er ju värre än apor!! Att man ska behöva åka ifrån och skämmas över sitt bilintresse för att så många andra är så ouppfostrade. För det är ju knappast bara ett fåtal personer som har skräpat ned hela A&-området.

Stackars er bilkillar o tjejer som bor här i Jönköping som skall försöka försvara bilintresset när alla släkt, vänner och arbetskamrater (som inte är motorintresserade) ser hur det ser ut dagarna efter..

Förstår ni inte hur detta slutar i framtiden?? Det kommer fan bli förbjudet att ens få samlas vid korvmojjen en lördagskväll utan att poliserna ska behöva närvara.

NI SOM INTE SKÖTER ER SABBAR INTE BARA FÖR OSS ANDRA, NI SABBAR TROLIGEN MEST FÖR ER SJÄLVA OCKSÅ!!!     

Natten igår gjorde mig tårögd, trodde bilkillar/tjejer va ett härlig folkslag..

  /Ledsna hälsningar från Svana (Nynäshamn)

Håller helt med dig i detta Svana
Vart man än körde så vart det fullt med glasflaskor,ölburkar mm
Man kunde tro att man körde in på tippen!!

Nej, på tippen är det mycket finare!

WiiWer VAG Tekniker
24 april 2011 · 101 Inlägg

Jag filmade igår. Ska bara redigera skiten o lägga upp på YT. Full HD kvalitet wink

För övrigt så tycker jag jävligt synd om killen som blev hängandes efter bilen vid LjusExperten igår.
Sen hade inte folk vett till att flytta på sig eller sluta burna runt han. Sjukt dålig stil.
Om det nu är så att det är en misshandel så kommer jag ringa in och vittna då jag och mina kompisar stod 10m från han när det hände. Jag ångrar att jag inte filmade det då det hade varit fint bevis materiel för polisen.
Hoppas killen repar sig fullt. Såg inte skönt ut alls när han tappade greppet. hmm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang