Inför: JF-Autodelar Motorshow i Vimmerby. 6 augusti 2011

Adiii
6 juli 2011 · 186 Inlägg

är de inte bättre o köra på Odalparkeringen?? de kostar juh inget..

http://rushracing.tk/
Rising Sun Imports
Importerar DIN Japanska Sportbil!!
Volkswagen Passat CL 1.8i "Barnfind" (1993)
BMW 530d "F11" (2017)
Fawkes GBR = Galning bakom ratten
6 juli 2011 · 69 Inlägg

Adiii skrev:
är de inte bättre o köra på Odalparkeringen?? de kostar juh inget..

Dom har satt upp skyltar där nyligen om att "Obehöriga äga ej tillträde". Men man kanske kan trolla lite på den regeln. smile

Avundsjuka är att se någon annan lyckas med det du själv inte klarar.
Adiii
6 juli 2011 · 186 Inlägg

Jokkelajnen skrev:

Adiii skrev:
är de inte bättre o köra på Odalparkeringen?? de kostar juh inget..

Dom har satt upp skyltar där nyligen om att "Obehöriga äga ej tillträde". Men man kanske kan trolla lite på den regeln. smile

hahaha ofta big_smile

http://rushracing.tk/
Rising Sun Imports
Importerar DIN Japanska Sportbil!!
Volkswagen Passat CL 1.8i "Barnfind" (1993)
BMW 530d "F11" (2017)
A-I
6 juli 2011 · 80 Inlägg

johan740_89 skrev:
nej detta är inte ett skämt träffen blir av den 12 vi flyttade den pga en speddway tävling tyvärr har vi inte hittat någon lämplig plats att vara på skriver så fort jag har pratat med jonas på jf

hej har du pratat med jonas på jf om villken plats ni ska ha till utställningen smile

Toyota Supra mkiv (Projekt) "Från dröm Till verklighet" (1994)
johan740_89
9 augusti 2011 · 367 Inlägg

Jonas Frejd
Jo tyvärr så får vi nog ställa in!! Ingenstans o vara + att jag jobbar denna helg. Om det är någon annan som vill hålla i det så fixar jag lite priser.Annars så satsar vi på en riktigt seriös träff lite senare. Vad tycks om det?? Skulle vara kul och få återuppta träffarna som var på halkbanan förr. Vi måste ju ha asfalt som underlag.Grus dammar så jäkla dant. Kanske flygfältet i H-fred men helst i Vimmerby tycker jag. Tycker också att det är jävla dåligt av halkbanan o inte höra av sej ens.TROTTS att han lovade.Tyvärr från min del. Men som sagt vill ni ha träff o någon vill ha lite ansvar så kom till mej.Jag fixar priser.Jag jobbar hela veckan till lördag
. MVH Jonas.

JFAUTODELAR
Storgatan 57                                                                 
598 38 Vimmerby   
Tel/fax 0492-14755                                                               
Tel 0492-10855                                                           
Mail   jfautodelar@live.se

Mitsubishi Pajero "Toyo Tires" (2010)
Suzuki Sj413 samurai "Zook" (1985)
A-I
9 augusti 2011 · 80 Inlägg

johan740_89 skrev:
Jonas Frejd
Jo tyvärr så får vi nog ställa in!! Ingenstans o vara + att jag jobbar denna helg. Om det är någon annan som vill hålla i det så fixar jag lite priser.Annars så satsar vi på en riktigt seriös träff lite senare. Vad tycks om det?? Skulle vara kul och få återuppta träffarna som var på halkbanan förr. Vi måste ju ha asfalt som underlag.Grus dammar så jäkla dant. Kanske flygfältet i H-fred men helst i Vimmerby tycker jag. Tycker också att det är jävla dåligt av halkbanan o inte höra av sej ens.TROTTS att han lovade.Tyvärr från min del. Men som sagt vill ni ha träff o någon vill ha lite ansvar så kom till mej.Jag fixar priser.Jag jobbar hela veckan till lördag
. MVH Jonas.

JFAUTODELAR
Storgatan 57                                                                 
598 38 Vimmerby   
Tel/fax 0492-14755                                                               
Tel 0492-10855                                                           
Mail   jfautodelar@live.se

så det blev ingenting av utställningen då

Toyota Supra mkiv (Projekt) "Från dröm Till verklighet" (1994)
johan740_89
9 augusti 2011 · 367 Inlägg

A-I skrev:

johan740_89 skrev:
Jonas Frejd
Jo tyvärr så får vi nog ställa in!! Ingenstans o vara + att jag jobbar denna helg. Om det är någon annan som vill hålla i det så fixar jag lite priser.Annars så satsar vi på en riktigt seriös träff lite senare. Vad tycks om det?? Skulle vara kul och få återuppta träffarna som var på halkbanan förr. Vi måste ju ha asfalt som underlag.Grus dammar så jäkla dant. Kanske flygfältet i H-fred men helst i Vimmerby tycker jag. Tycker också att det är jävla dåligt av halkbanan o inte höra av sej ens.TROTTS att han lovade.Tyvärr från min del. Men som sagt vill ni ha träff o någon vill ha lite ansvar så kom till mej.Jag fixar priser.Jag jobbar hela veckan till lördag
. MVH Jonas.

JFAUTODELAR
Storgatan 57                                                                 
598 38 Vimmerby   
Tel/fax 0492-14755                                                               
Tel 0492-10855                                                           
Mail   jfautodelar@live.se

så det blev ingenting av utställningen då

det beror på jag tror det kommer lite folk ändå! kan ju träffas på odal eller vad tycker ni?

Suzuki Sj413 samurai "Zook" (1985)
Mitsubishi Pajero "Toyo Tires" (2010)
A-I
9 augusti 2011 · 80 Inlägg

johan740_89 skrev:

A-I skrev:

johan740_89 skrev:
Jonas Frejd
Jo tyvärr så får vi nog ställa in!! Ingenstans o vara + att jag jobbar denna helg. Om det är någon annan som vill hålla i det så fixar jag lite priser.Annars så satsar vi på en riktigt seriös träff lite senare. Vad tycks om det?? Skulle vara kul och få återuppta träffarna som var på halkbanan förr. Vi måste ju ha asfalt som underlag.Grus dammar så jäkla dant. Kanske flygfältet i H-fred men helst i Vimmerby tycker jag. Tycker också att det är jävla dåligt av halkbanan o inte höra av sej ens.TROTTS att han lovade.Tyvärr från min del. Men som sagt vill ni ha träff o någon vill ha lite ansvar så kom till mej.Jag fixar priser.Jag jobbar hela veckan till lördag
. MVH Jonas.

JFAUTODELAR
Storgatan 57                                                                 
598 38 Vimmerby   
Tel/fax 0492-14755                                                               
Tel 0492-10855                                                           
Mail   jfautodelar@live.se

så det blev ingenting av utställningen då

det beror på jag tror det kommer lite folk ändå! kan ju träffas på odal eller vad tycker ni?

vet inte om det kommer nån men ni får satsa på den andra träffen lite senare anars

Toyota Supra mkiv (Projekt) "Från dröm Till verklighet" (1994)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang