3 april 2011
Trådstartare
Tja hade en lite äldre baslåda kanske 3-4 år gammal, som jag hade i garaget som jag nu slängt in i bilen, men har problem med den. När jag spelar så startar den inte, asså allting funkar men man måste trycka på basen lite för att den ska gå igång. men sänker man och spelar lågt så dör den igen. sen höjer du och kanske kör i en håla eller svänger så hoppar den igång igen, och är inget glapp i sladdar till basen eller något sånt. för allt annat funkar som det ska, är bara just denna.
Vad kan felet vara? Någon som har en aning, eller hur man kan lösa det? eller är det ny bas som gäller.