3 april 2011
Trådstartare
tja! har ett dls ca-12 med paralell kopplade 2ohms basar alltså på 1ohm men det finns ju 2 + och 2- och nu använder jag ju bara ett par.. hur blir det då om jag skulle få för mig att koppla på 2st basar på det andra paret +/- ? blir det förändringar i motståndet?