Efterlyser info om dumpventil

g40 aero
3 april 2011 · 24 Inlägg

jag har en volvo v50 t5 kan man ha dumpventil och hur kopplar man det

hej jag heter john e g bor i v-ås jag är 25 år .. jag delar mitt liv med min sambo och min son, neo. ......
MVH
mitz123
3 april 2011 · 10 Inlägg

sätt inte in non dumpventil , får du flygande besiktning får du registreringsbesiktning på bilen och då måste precis allt va orginal ! både ja o syrran har råkat ut för de, ett råd bara smile

Volvo 945 ltt "feiker" (1997)
g40 aero
4 april 2011 · 24 Inlägg

det har jag aldrig varit med om .. har haft det i alla mina bilar och till och med besiktat med dem i

hej jag heter john e g bor i v-ås jag är 25 år .. jag delar mitt liv med min sambo och min son, neo. ......
MVH
Volvo_Peppe Nattarbetare
4 april 2011 · 137 Inlägg

Då får du köra på återcirkulerande som bilen har orginal (LMM gillar inte att luften dumpas ut i det öppna), kan ju köpa eftermarknads dumpar som är återcirkulerande. Antar att det är Pysljudet du är efter?

Volvo 855 T5 "Importen" (1994)
g40 aero
4 april 2011 · 24 Inlägg

jaaa fan

hej jag heter john e g bor i v-ås jag är 25 år .. jag delar mitt liv med min sambo och min son, neo. ......
MVH
Volvo_Peppe Nattarbetare
4 april 2011 · 137 Inlägg

LMM är det som jävlas mest, för att få mer pysljud på "Volvoraggarsätt" kan du te.x ta bort dämpmattan under motorhuven, montera sportfilter m.m.  Om du köper sportfilter så var beredd att detta släpper in mer partiklar in i motorn som kan skada motor på lång sikt.

Annars kan du ju montera en öppendump och ha en bil som går kattsk*t... Bara å testa sig fram, mvh.

Volvo 855 T5 "Importen" (1994)
mitz123
4 april 2011 · 10 Inlägg

de går att besikta med öppen dump , har jag också gjort o alla ja känner, men trafikpoliser är ju hjärndöda .
han sa tex inget om att ja hade fulltoning totalt slut i huvve ju smile

Volvo 945 ltt "feiker" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang