Tack för länken, dock kändes de lite jobbigt, måste ja erkänna, att åka in i centrala stan å spola av då vi kommer norrifrån...
Stanna till på macken i Timrå & tvätta av den (om du kommer före 22, dom stänger då) Annars närmsta mack som har öppet till 24 är i Bydalen, typ knappa 5km söder om Birsta
Tack för länken, dock kändes de lite jobbigt, måste ja erkänna, att åka in i centrala stan å spola av då vi kommer norrifrån...
Stanna till på macken i Timrå & tvätta av den (om du kommer före 22, dom stänger då) Annars närmsta mack som har öppet till 24 är i Bydalen, typ knappa 5km söder om Birsta
Ok, statoil vid johannedalsvägen då eller va de heter, vid scania/nordichallen å de där ?
Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
Tompe, va lite jäkla flexibel, de bli inte alltid som man tänkt sej. Visst, du hade skrivit lördag. Men av nån okänd anledning så har det blivit fredag helt plötsligt. Inte hela världen väääl?
Trisst måste jag säga .... var det nå fel på lördag? som vi kört jämt
Nej inte tycker jag det var nåt fel på lördag inte, å som sagt så vet jag inte varför det har blivit en fredag, men nu när det blev så så kan de ju va kul å testa, kanske fler har möjligheter att åka å en fredag.
Jag hade tänkt dra dit ikväll o kika en sväng iaf. Men beror som sagt lite på om jag får tag på nån wingman. Blir det inga andra så är det väl bara att sätta sig på donken en stund