2813
Sök

Angående: Birsta träffen den 9/4

Bildelsskruvare
255 Inlägg
8 april 2011
TobbeE_87 skrev:
henkz skrev:
TobbeE_87 skrev:
Dum fråga nu, hittar inte så bra kring sundsvall/birsta... Lite mer var exakt ligger denna mack?

http://kartor.eniro.se/query?what=map_a … 73130.11;0

Tack för länken, dock kändes de lite jobbigt, måste ja erkänna, att åka in i centrala stan å spola av då vi kommer norrifrån...

Stanna till på macken i Timrå & tvätta av den (om du kommer före 22, dom stänger då)
Annars närmsta mack som har öppet till 24 är i Bydalen, typ knappa 5km söder om Birsta

My life, My mess

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
8 april 2011
Bilgalningen skrev:
TobbeE_87 skrev:

Tack för länken, dock kändes de lite jobbigt, måste ja erkänna, att åka in i centrala stan å spola av då vi kommer norrifrån...

Stanna till på macken i Timrå & tvätta av den (om du kommer före 22, dom stänger då)
Annars närmsta mack som har öppet till 24 är i Bydalen, typ knappa 5km söder om Birsta

Ok, statoil vid johannedalsvägen då eller va de heter, vid scania/nordichallen å de där ?

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

Bildelsskruvare
255 Inlägg
8 april 2011
Tompe, va lite jäkla flexibel, de bli inte alltid som man tänkt sej. Visst, du hade skrivit lördag. Men av nån okänd anledning så har det blivit fredag helt plötsligt. Inte hela världen väääl?

My life, My mess

Höst och kallt
325 Inlägg
8 april 2011
Trådstartare
Trisst måste jag säga  .... var det  nå fel på lördag?   som vi  kört  jämt

140 Inlägg
8 april 2011
så det är ikväll som det blir träff då alltså? lite förvirrad nu ifall det blir ikväll eller i morron?!?!?!?!

Bildelsskruvare
255 Inlägg
8 april 2011
tompa_audi skrev:
Trisst måste jag säga  .... var det  nå fel på lördag?   som vi  kört  jämt

Nej inte tycker jag det var nåt fel på lördag inte, å som sagt så vet jag inte varför det har blivit en fredag, men nu när det blev så så kan de ju va kul å testa, kanske fler har möjligheter att åka å en fredag.

My life, My mess

Höst och kallt
325 Inlägg
8 april 2011
Trådstartare
Känns bara   som min bilträff  inte intreserar  folk....  ja  skapade  denna tråd  för att dra   i hop  massa  bilar

23 Inlägg
8 april 2011
Hur är vädret där nere nu? soligt? cool
här är det mycke regn och ser inte ut att bli nå bättre iaf.

Kör idag, imorgon kanske du inte har råd med bränsle!

141 Inlägg
8 april 2011
tompa_audi skrev:
Känns bara   som min bilträff  inte intreserar  folk....  ja  skapade  denna tråd  för att dra   i hop  massa  bilar

Är det något fel på din mellanslags tangent, eller är det VM i särskrivning?

Sluta tjura nu..
Ni som ändå bor i Sundsvall kan ju åka dit båda dagarna, sen kan ni avgöra själv vilken av kvällarna som var bäst..

140 Inlägg
8 april 2011
vafan jag vill veta om det är nå folk där så jag kan åka upp eller inte:D

Höst och kallt
325 Inlägg
8 april 2011
Trådstartare
Blir hemma  o ser på big brother  o   dricker  öl  lägger  ner  detta   nu  punkt   slut

938 Inlägg
8 april 2011
Åker väl neröver om en liten stund tro ja, hänger lite på co-drivern... Hur är vädret neröver,bättre än vårt regn? Bra nere i hudik?

MVH // Tobbe, *BECE**

141 Inlägg
8 april 2011
ForsaFrasse skrev:
ja men resterande av folket då? tongue

De börjar kl 22 ikväll alltså, å vad jag förstått så kommer det folk imorgon åxå?

Vad säger du Frasse, åka dit ikväll? Eller imorgon? Eller båda kvällarna?

141 Inlägg
8 april 2011
TobbeE_87 skrev:
Åker väl neröver om en liten stund tro ja, hänger lite på co-drivern... Hur är vädret neröver,bättre än vårt regn? Bra nere i hudik?

Ja här i Hudik regnar de inte iallafall smile

539 Inlägg
8 april 2011
Jag hade tänkt dra dit ikväll o kika en sväng iaf. Men beror som sagt lite på om jag får tag på nån wingman. big_smile Blir det inga andra så är det väl bara att sätta sig på donken en stund smile

MR
295 Inlägg
8 april 2011
6plus o lågtryck känns de som på lukten, ca 3km från mm parkeringen... Strax på g dit

140 Inlägg
8 april 2011
TobbeE_87 skrev:

Ja här i hudik så äre då solsken:P eller ja den har välle gömt sig bakom berget nu men annars vare ju fint:P

140 Inlägg
8 april 2011
ja jag tänker då ta Nissen och kolla lite på birsta iaf:) skaru med johannes? kommer till hudik och hämtar dig strax isåfall:)

938 Inlägg
8 april 2011
Nä nu ids vi inte sitta här längre, nu far jag å sollet, ses å hörs i birsta tongue

MVH // Tobbe, *BECE**

Sök