2432
Sök

Höger däck tar i men inte vänster!

75 Inlägg
5 april 2011
Trådstartare
Hej! Jag köpte nyligen et par 18" ace dino fälgar till min Passat variant 99, och slängde på dom men det passade inte så bra fram, så provade mig fram med massa olika spacers och det slutade med 9 milimeter som behövdes. Sedan hängde vi på hjulen fram och lyckligtvis så glömde polaren att dra åt vänster fram så jag tappade det 200meter från garaget. Skärmen gick åt helvete men tror allt annat klarade sig. Men nu tar det i på vänster sida när jag svänger ( mest åt höger) . Några tips och trixs på vad det kan vara och vad jag borde göra nu? Kört fast rejät i huvudet!

Ride Low and Slow!

Plåtslagarn
194 Inlägg
5 april 2011
kan nog vara att han bara tar i inneskärmen har du kollat det genom att ratta fullt åt höger och legat under och kollat vad som ligger åt smile?

75 Inlägg
6 april 2011
Trådstartare
Nej det va länkarmen som tog i tongue . det är ju riktiga hästdäck på smile . Men nu sitter det 1cm spacers på fram så nu passar det perfekt smile .

Ride Low and Slow!

Plåtslagarn
194 Inlägg
6 april 2011
Probee skrev:
Nej det va länkarmen som tog i tongue . det är ju riktiga hästdäck på smile . Men nu sitter det 1cm spacers på fram så nu passar det perfekt smile .

okej men om det inte lät innan du tappade däcket så kolla en hlujinställning ifall styrleden som har vikit sig annars

Sök