8 april 2011
Trådstartare
Okey. Jag får kika på det. Tänkte se om något företag säljer bafflar på elmia.
Sen bryr jag mig inte så mycket om dörrsidan egentligen. För min högtalarinstallation är ett rent skämt.
Men jag skyller på att det inte är färdigt, och kasst ljud är bättre en inget alls. Iaf för en inte allt för kräsen morsa.
Mvh Daniel
Hellre jagad och jäktad, en Anhållen och häktad