7 april 2011
Trådstartare
Tja
Skulle behöva en stereo till min v70 02a som man kan koppla in mobilen i och spela musik via spotify.
Det gick inte på min gamla stereo i förra bilen trots USB.
Fördel om streon i sig är relativt billig och gärna dubbel din.
Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.