8 april 2011
Trådstartare
Har kopplat remotekabeln från steget till antennuttaget, lågnivåkabeln till röd/vita uttagen i stereon från steget, dragit kabeln med säkring på till plus på batteriet, dragit jordkabeln till bältesinfästaren, kopplat ihop basen med slutsteget. Vad kan man egentligen göra för fel? Har mätt så att jag har ström i steget också, har dock bara lite ström i remotekabeln men så kanske det ska vara?
Vart ligger felet?