4403
Sök

Råd ang. billjud i Ford Mondeo -99

25 Inlägg
8 april 2011
Trådstartare
#1
Skulle behöva lite råd ang. en mondeo, hjälper en polare att dra lite ljud och hittar inget smidigt sätt att få in matningen från motorrummet till kupén.. någon som har nått tips där?
Senast redigerat av nhalvarsson (9 april 2011)


Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
8 april 2011
#2
wait, what? Alltså, är kablarna som går till ISO-kontakten fel?
Eller, är det ISO-kontakt på den ? tongue

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Ford fantast
1 610 Inlägg
8 april 2011
#3
LeafBox skrev:
wait, what? Alltså, är kablarna som går till ISO-kontakten fel?
Eller, är det ISO-kontakt på den ? tongue

ford egna stereo i den

tips !
köp en repp bol på feltema smile

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den

Ford fantast
1 610 Inlägg
8 april 2011
#4
hahah jag skriver som en kratta smile

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den

25 Inlägg
8 april 2011
Trådstartare
#5
behöver ett litet schema som visar vad alla kablar går till. ska byta kontakterna, är nått random skit just nu..


25 Inlägg
9 april 2011
Trådstartare
#6
ändrade trådnamnet


3 187 Inlägg
9 april 2011
#7
nhalvarsson skrev:
ändrade trådnamnet

du vill alltså ha hjälp med pluskabeln till steget?
hittar du ingen genomgång, (vilket det brukar finnas på dom flesta bilarna) så gör ett eget, inte särskilt svårt:)


25 Inlägg
9 april 2011
Trådstartare
#8
Jag har hittat genomgången i motorrummet men jag har inte lyckats lokalisera vart den mynnar ut i kupén..


Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
9 april 2011
#9
På min sierra kom den ut alldeles bakom handsfacket iaf.

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

25 Inlägg
9 april 2011
Trådstartare
#10
på den här så sitter den på förarsidan och det känns som om den kommer ut bakom instrumentpanelen, men vi har plockat bort nästan allt känns det som men hittar nada..



Sök