10 april 2011
Trådstartare
Hej!
Kan börja med att säga det "roliga" med det hela; Var uppe i trollhättan och köpte mina nya Dotz Hanzo 19" fälgar. Det var mycket trafik och i en kurva stod det en dåligt placerad ( tom med farbror blå höll med om detta ) 80-skylt som jag missade då jag fokuserade på de andra bilförarna. Innan det var det 110, och höll 113. Detta uppskattade inte de två civilarna i sin 9-3 som tog mig på 33 km/h. För att citera: "Det var bara ren otur att det var dig vi tog då alla körde i samma takt!" Men jaja, troligen en-två månaders spärrtid, och sedan får jag ta om!
Men tillbaka till topic: Nu när jag inte får köra med mina bilar ska lite saker fixas, såsom min efterlängtan efter en kolfiberhuv på min 350z! Så nu går tankarna såhär; Jag har en kontakt på "Aigloowdesign" som kan ge mig ett bra pris på Seibon huvar. Dock informerade han mig om att det brukar bli lite glipor om man inte justerar en massa saker, det reagerade jag lite på. Därför kom jag in på drapering.
Så det jag vill ha svar på; Är det någon som har erfarenhet av Seibon generellt? Eller angående just huvarna till 350z:or? Hur bra blir en drapering av original-huven? Är det värt det?
MVH
Theo
Hon: Det är ju bara en bil.
Jag: Du är bara en tjej.