14 april 2011
Trådstartare
klart det blir^^

bara de att man har inflamation i axeln, så arbetet går slött som satan då man är väldigt högerhänt xD
bosabengt skrev:
Saabarn_Eric skrev:
Tackar:) hade tänkt mata mina 6*9" genom steget med, därav 4 kanaler, även att de har jag över

bosabengt skrev:
Onödigt med ett fyrkanalssteg till två högtalare men är det det du ska använda så bryggkoppla högtalarna.
Bry dig inte så mycket om effekten. Det steget lämnar inte så mycket effekt.
kommer nog bli bra.
Rise and rise again, until lambs become lions!