4803
Sök

Chippa Volvo S80 T6?

Falgfixaren.se
647 Inlägg
14 april 2011
Trådstartare
Tjenare!
Tänkte kolla om de finns någon annan lösning än att lämna bilen på Autotech eller BSR. Till Phaetonen så har jag ju en My-tech. De är ju en typ "handdator" som man kopplar till OBD'n. De vore ju bra om man kunde använda den till S80 också.

Är de någon som har koll på ifall man kan göra något själv. Eller man måste lämna in de. Jag bokade en tid på BSR på Måndag kl 9. Men dom tar 8995:- för chip och PPC och sen tar dom 600kr för monteringen.

Kom gärna med tips och förslag på var man kan vända sig!

Mvh

Följ min Projekttråd HÄR!
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay

388 Inlägg
14 april 2011
Då tjänar du ju på att åka till Trollhättan och Autotech vet inte om dom har någon återförsäljare längre ner i landet men det är ju lätt att kolla upp med ett telefonsamtal. Programvaran hos dom ligger på 5995:- utan handenhet med handenhet 7995:- om dom inte ändrat priser det sista.Deras hemsida byggs om för tillfället men du kan ju alltid ringa 0520-480 520.Köper du med handenhet tror jag dom skickar den till dig.

Falgfixaren.se
647 Inlägg
14 april 2011
Trådstartare
Jag såg nu på Promotech.se att dom även kan göra de till S80 T6 smile Och handdatorn har jag ju redan, fan vad nice nu ska ja maila dom och kolla vad de skulle kosta smile

Följ min Projekttråd HÄR!
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay

Sök