2514
Sök

Innerdörr wv passat -00 highline

1 468 Inlägg
15 april 2011
Trådstartare
hur tar man bort innerdörrar på båda sidor i en sådan?

Måste komma åt högtalarna då förra ägare sprängt rubbet.

Även diskanterna!

tack på förhand

302 Inlägg
15 april 2011
Nu ser jag det inte direkt framför mig, men det brukar sitta skruvar från sidan, samt vid handtag etc.
Ge det 5minuter så löser du det nog.. wink

Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..

1 468 Inlägg
15 april 2011
Trådstartare
xciso skrev:
Nu ser jag det inte direkt framför mig, men det brukar sitta skruvar från sidan, samt vid handtag etc.
Ge det 5minuter så löser du det nog.. wink

sitter 2 under innerdörren, men ja villll inte bryta alltför mycke med sakerna heller då bilen e så jävla fin bara att ljudet e skit typ.

höll på i 10 minuter igår o antar att d sitter id hantaget på mitten, men hur mycke kan man ta i liksom.

Möller mekaniker
141 Inlägg
15 april 2011
Det sitter 2 eller 3 skruvar längst ner på dörrsidan sen sitter det 3/2st bakom handtaget.

På förarsidan pillar du bort den lilla listen som sitter på insidan av handtaget mot dig sen är de bara dra upp hela knappsatsen och handtaget uppåt så ser du sedan skruvarna sen börjar du längst ner och dra ut klädseln. går bra om man har ett brytjärn som man kan få in vid clipsen så slipper du byta dom.

På passagerarsidan så får man ta en liten skruvmejsel och pilla i skåran som är på handtaget sen sitter skruvarna innanför där

302 Inlägg
15 april 2011
Du ska inte behöva ta i alls.
När du har tagit bort alla skruv så släpper den fint.

Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..

6 851 Inlägg
15 april 2011
Om ni kommer ner med den till Elmia så kan jag hjälpa er wink

1 468 Inlägg
15 april 2011
Trådstartare
haha men ja vill fixa nuuu big_smile

Sök