3421
Sök

Eftersnack/Bilder: FNM/Första Vårträffen - Ikea Barkarby 15/4 -11

-
121 Inlägg
16 april 2011
G-Power skrev:
r3zz1 skrev:
Vad var det för civil polisbilar då? vilka färger ?  någon sa att det var två st.

1 svart kombi saab, & 1 grå kombi saab såg jag iaf...

Tror den svarta var en kille från närheten som "moddat" den..

//Tobias

-
121 Inlägg
16 april 2011
Tack TNM för en trevlig träff, riktigt bra jobbat!

Synd med allt burnande och att det var mörkt! Säger som dom flesta andra, vafan ska man dricka på en parkering för?

Sen "karavanen" från Kungenskruva.. FJASKO!  Kanske vore bra att hitta dit? Killen som ledde den körde fel hundra gånger och drog heldraget säkert tio gånger.. Vi var fyra stycken kvar när vi kom fram. Ångrar att jag inte drog till Barkaby direkt istället.

/Tobias

//Tobias

415 Inlägg
16 april 2011
Det är absolut inte arrangörernas fel utan den enskilda individens fel! Det måste alla komma ihåg! smile Om det händer mig skulle jag definitivt gå fram och slita ur föraren ur den bilen som skulle stå och burna så det flög sten hejvilt. Lite vett i skallen på vissa skulle inte skada!

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!

Helt vilse
103 Inlägg
16 april 2011
Idioter finns överrallt, thats it. 

Skulle vara kul om någon av alla fotografer som gick runt med sina stativ och fota kunde lägga upp bilderna i sitt album så att man kan kika. Med tanke på att det var så mörkt så var det ju faktiskt svårt o se.

I övrigt så var det faktiskt en bra kväll, iaf där vi stod parkade med golfar och audi s3'or.

Mvh

octavia RS -03 prylar köpes
Golf 4 rs/r32 "look" frontspoiler tillsalu.

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
16 april 2011
t_obf skrev:

Synd med allt burnande och att det var mörkt! Säger som dom flesta andra, vafan ska man dricka på en parkering för?

Sen "karavanen" från Kungenskruva.. FJASKO!  Kanske vore bra att hitta dit? Killen som ledde den körde fel hundra gånger och drog heldraget säkert tio gånger.. Vi var fyra stycken kvar när vi kom fram. Ångrar att jag inte drog till Barkaby direkt istället.

/Tobias

Jag kom från kungens kurva i en karavan med kanske 10 pers kvar. Det funkade rätt okej.

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
16 april 2011
Ja jag håller med jensen, framförallt om bilderna... Har bläddrat 7 sidor nu å bara hittat en liten liten gallerilänk. Kom igen nu gubs änd görls, sudda skyltar å tanka upp smile

Tack Andro och gänget för att ni styrde upp dethär iaf. Bra jobbat med att ha lite folk som styrde folk in på parkeringen i början av kvällen, det är det som gör det där lilla extra.

-
121 Inlägg
16 april 2011
eddhedd skrev:
t_obf skrev:

/Tobias

Jag kom från kungens kurva i en karavan med kanske 10 pers kvar. Det funkade rätt okej.

Jag låg bakom ledarbilen hela tiden i alla fall. Pratade med folk efteråt som undrade vilken väg han tog!

/Tobias

//Tobias

GL77
16 april 2011
wadde skrev:
Ja jag håller med jensen, framförallt om bilderna... Har bläddrat 7 sidor nu å bara hittat en liten liten gallerilänk. Kom igen nu gubs änd görls, sudda skyltar å tanka upp smile

Tack Andro och gänget för att ni styrde upp dethär iaf. Bra jobbat med att ha lite folk som styrde folk in på parkeringen i början av kvällen, det är det som gör det där lilla extra.

Ja det måste jag säga att ni som styrde upp parkeringarna osv borde få en medalj (sen att andra struntade helt i det och ställde sig lite varsomhelst är ju inte ert fel)...

Nästa gång så skulle det ju vara skoj om det var märkes parkeringar, så att alla tex bmw, nissan, porsche, skoda osv stod bredvid varandra med en tom bil plats emellan och så började det en ny rad av bilmärken (förstod ni vad jag menade nu?)...

Jag tyckte det annars flöt på bra osv, det var väl senare som det mesta spårade ut. Men ni som arrangerade denna träff har ett stort plus från min sida och många därtill smile

PEACE!/G.
Senast redigerat av G-Power (17 april 2011)

JalleGraphics.com
984 Inlägg
16 april 2011
OVERLOAD325 skrev:
En liten fråga bara blir de några bilder?

De finns på min dator, de kommer under kommande dagarna. big_smile

Fotograf.... se JalleGraphics @ Facebook för bilder.
och nej, jag fotar inte gratis.
mitt mål är inte att vara billig, mitt mål är att vara bra!
https://www.facebook.com/JalleGraphicsPhotography

stolt pappa
309 Inlägg
16 april 2011
TTScarface skrev:
Man ska inte klaga på att träffen gick dåligt utan klaga på alla som inte respekterade arrangörerna. Jag menar man måste ju vara riktigt efterbliven när man sprutar grus på andras bilar och tänker att ähh jag skiter it det e inte jag som e arrangör.

Grattis alla efterblivna, ni har lyckats ännu en gång att framställa arrangörer som skäl till misslyckande. Hoppas det har väckts nångon form av stolthet hos er men bara så ni vet så har ni framställt er som misslyckade hycklare som djupt trycker ner er i avudsjukan om att ha ett starkt IG i eran livsstil!!

TNM = Mycket bra jobbat, ni gav inte upp!!

Thats right!!

sant de, dom som fixar träffen gör allt för att de ska bli bra ju!
vet ej själv hur besviken man blir på vissa personer
som inte sköter sig på träffar när man har fixat träffen:(
Senast redigerat av Bentsen (16 april 2011)

Bentsen -//- Team Kombi Racing

Tyngaste 2.0
256 Inlägg
16 april 2011
Tycker lite synd att folka inte kunde slänga sina kaffemuggar,cola flaskor etc, på de hängda sopp säckarna som vi hade hängt upp lite här och där. De finns ju där för att folk ska slänga sitt skräp.

För de som sladdar
Ingen utav oss som var där tycker att det är snyggt eller grym att ni kan spinna era däck.
Om det är uppmärksamhet ni vill ha så är det negativ uppmärksamhet ni får.
Låt det ligga i baktanke nästa gång ni sladdar.

mycket folk och bilar, hoppas folk hade kul. Tacka för oss och syns antingen eller garanterad veckan efter.
Senast redigerat av Dani_A (16 april 2011)

Tyngaste 2.0
256 Inlägg
16 april 2011
Bentsen skrev:
TTScarface skrev:
Man ska inte klaga på att träffen gick dåligt utan klaga på alla som inte respekterade arrangörerna. Jag menar man måste ju vara riktigt efterbliven när man sprutar grus på andras bilar och tänker att ähh jag skiter it det e inte jag som e arrangör.

Grattis alla efterblivna, ni har lyckats ännu en gång att framställa arrangörer som skäl till misslyckande. Hoppas det har väckts nångon form av stolthet hos er men bara så ni vet så har ni framställt er som misslyckade hycklare som djupt trycker ner er i avudsjukan om att ha ett starkt IG i eran livsstil!!

Thats right!!

Tja bentsen var du där såg inte dig?

stolt pappa
309 Inlägg
16 april 2011
Dani_A skrev:
Bentsen skrev:
TTScarface skrev:

Thats right!!

Nee tyvär inte, valde hemma kväll men sonen och tjejen smile
men låter som de var lika bra att vara hemma?

kommer du på nästa träff i E-tuna?

Bentsen -//- Team Kombi Racing

54 Inlägg
16 april 2011
Tack för en trevlig träff TNM som alla andra tycker jag att det är tråkigt med nötter men men.. Annars kul med så otroligt mycket folk! Nu vill vi se bilder!!! smile

Tyngaste 2.0
256 Inlägg
16 april 2011
Bentsen skrev:
Dani_A skrev:
Bentsen skrev:

Nee tyvär inte, valde hemma kväll men sonen och tjejen smile
men låter som de var lika bra att vara hemma?

kommer du på nästa träff i E-tuna?

träffen var grymt bra mycket trevligt folk, såg ut som ikea hade natt öppet hahha. Men å andra sidan så finns det de som inte respekterar andra.

Tyvärr så skrivs det i princip bara det dåliga i denna tråd.

BMW MotorSportClub
12 Inlägg
16 april 2011
Tyckte det var en ganska rolig kväll endå förutom nötterna som promst skulle impa med bilarna och förstöra lacken på alla bilar,inge vett i huvudet...men men

Grymt kul och spana in Vissa riktigt snygga åk och trevliga folk! = )

Tack till TNM!!

BMW-Bayerische Motoren Werke

Finraggare
2 381 Inlägg
16 april 2011
Tyvärr drar denna typen av tillställningar till sig vissa typer av människor som måste visa sig på styva linan, vilket man inte kan klandra arrangörerna för. Ej heller kan man säga så mycket om att IKEA är snåla som inte låter det vara tänt på kvällarna, men problemet är vart man kan hitta en belyst parkering av den storlek som krävs för att klara av alla dessa bilar.

Jag vet hur det är att få bilen blästrad, lyckades med det i Köping förra året, ni som minns. Den killen har nog inte dykt upp på fler träffar så vitt jag vet efter att vi som blev drabbade förklarade på ett relativt lugnt och trevligt sätt varför vi var förbannade.

Så till nästa gång

1) På parkeringen parkerar vi
2) I soptunnan slänger vi skräp
3) På arrangören lyssnar vi
4) Bakom banden står man
5) Min bil tillber man. smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
16 april 2011
kameramannen skrev:
1) På parkeringen parkerar vi
2) I soptunnan slänger vi skräp
3) På arrangören lyssnar vi
4) Bakom banden står man
5) Min bil tillber man. smile

WORD.

Ska ha lite revenge på din bil och inte missa tvåan btw. eller nej sorry, det var mot en vit japs jag gjorde det.
Du får skaffa 4x4 , då är srt'en perfekt sen.

Finraggare
2 381 Inlägg
16 april 2011
Jag vetifan vad du missade, men frånåkt blev du smile

(och om någon undrar så var det inte igår kväll så vi diskuterar inte gatkörning nu...)

I love being a nobody - because nobody is perfect.

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
16 april 2011
Ja för garagets moderatorer så diskuterar vi vädret, inget annat.

Men återmatch när jag hittat min andra växel så får vi se smile

btw... hur tusan kommer du undan snuten med röda framljus ?
Senast redigerat av wadde (16 april 2011)

Sök