5772
Sök

Ljud ur endast en högtalare - vad är troligaste felet?

1 Inlägg
16 april 2011
Trådstartare
#1
Gammal nyförvärvad bil, ny stereo. En av fyra högtalare ger ifrån sig ljud, volymkontroll fungerar inte. Iso-kontakt verkar vid noggrann men lekmannamässig kontroll felfri, synliga delar av kablar likaså.
Idéer om vad som troligast är fel mottagen tacksamt.

322 Inlägg
16 april 2011
#2
om inte volymkontrollen funkar skulle ja tro att stereon är kass då borde du få en ny på garantin om den är ny?

3 187 Inlägg
16 april 2011
#3
matbord skrev:
Gammal nyförvärvad bil, ny stereo. En av fyra högtalare ger ifrån sig ljud, volymkontroll fungerar inte. Iso-kontakt verkar vid noggrann men lekmannamässig kontroll felfri, synliga delar av kablar likaså.
Idéer om vad som troligast är fel mottagen tacksamt.

kollat så att alla högtalarna är inkopplade?



Sök