18 april 2011
Trådstartare
Hej! Var på väg till jobbet imorse och märkte att basen slutade spela, så jag gick bak för att kolla alla sladdar, säkringar m.m. Det enda jag vet som sitter lite galet är en lågnivå kabel som glappar, men den ska ju inte ha någonting med strömmen till steget att göra, för det är steget som har dött. Jag har kollat stora säkringen vid batteriet och den är hel, även de två som sitter i steget och dem är också hela. Någon som kan ge mig ett tips om vad det kan vara?
Mvh