18 april 2011
Trådstartare
Hej.
Jag har börjat med att skaffa körkortet och teroin klara jag hur enkelt som helst.
Sen så var det dags för uppkörningen, jag var helt säker på att klara det men nej.
En skabbig gubbe som inte ens prata med mig och gav mig knappt instruktioner.
det gick 15 minuter sen fick jag vända och fick reda på att jag vart kuggad.
Andra uppkörningen fick jag köra i 35 minuter och var helt säker på att jag klara mig.
Men så sa hon att jag blev kuggad för att när jag skulle köra in i en parkering så
dyker en annan kärring upp och placerar sig i mitten, jag bromsar och så ser jag att
instruktören också bromsar fast det inte behövdes och då blev jag kuggad bara för det.
Tredje gången var idag. Det går hur bra som helst men den här gången var det inte 15 minuter,
inte 35 minuter utan 50 minuter som jag fick köra och vem fan har fått parkera två gånger och backa tre gånger under samma uppkörning. Inte nog med det, på e4an mot nynäshamn fick jag åka av tre avfarter och upp igen och samma sak på vägen tillbaka mot stockholm och det han kugga mig var för att under backingen i en parkering där jag åkte i snigelfart i 2 meter, bara kolla i vänster backspegel fast än jag hade superkoll på allt och skulle bara se till att inte köra in i bilen vänster om mig.
varför blir jag kuggad? Jag beter mig jävligt bra i trafiken och underlättar för alla andra. Jag är jävligt lugn och inte nervös alls. Min kompis som är en idiot i trafiken fick köra i 10 MINUTER till centrum, parkera åka tillbaka och fick kortet.
Jag är så jävla less på de, nu har min teori tid gått ut och jag har inte råd med fler uppkörningar,
Fy fan säger jag bara, bara för att de har en dålig dag ska vi drabbas för det.
Slynor som vill att allt ska ske under två månader bara för pengarnas skull giriga horungar.