19 april 2011
Trådstartare
Hej! Mina två högtalare i förardörr och passagerar dörr fungerar ej, jag har en Saab 9-3 aero årsmodell -04 mitt ljud utger inte någon bas, endast ett diskant ljud, trots att bas står på max i inställningarna. Jag vet inte alls vad problemet kan vara, under förar stolen sitter det en låda som jag tror är någon form av slutsteg om man ska in i den och fippla? Skulle vara tacksam för svar, eller också frågor angående mitt problem?
Mvh Jacob
Senast redigerat av Jacobi (20 april 2011)