Intervju i tidningen Gadgets?

KalleAsplund
2 augusti 2006 · 6 Inlägg

Edit: Nu har jag hittat en bil via andra kontakter! Tack för hjälpen.

Hej!

Jag söker efter en tuff och snygg gatbil att skriva om i tidningen Gadgets. Det blir en sida intervju, med fakta om bilen och ägaren, och en sidas porträtt där jag vill ha med både bil och ägare på samma bild. Temat är "favoritprylen", där vi lyfter fram en person som verkligen brinner för sin pryl. (De övriga två i det aktuella numret är rapparen Petter som pratar om mac-datorer och Stefan Dannö i Bajen Speedway som pratar om sin maskin.)

Själv är jag frilansjournalist. Gadgets finns i de flesta affärer och handlar om sånt som gör livet värt att leva: mobiler, tv, stereo, datorer, hojar, bilar... allt som väcker ett ha-begär och har någon form av teknik i sig. Kolla in http://www.gadgetsmag.se/ för exempel från senaste numret...


Just det: bilen måste finnas i Stockholmstrakten och kunna visas upp på fredag el. i helgen el. i början av nästa vecka!

Låter det intressant så ta kontakt med mig på kalle_asplund@hotmail.com eller mobilen 0739-811880!

Mvh Kalle Asplund

Senast redigerat av KalleAsplund (3 augusti 2006)

Spelis
2 augusti 2006 · 1 926 Inlägg

hör med deamon. han har ju bilar som ingen slår !

KalleAsplund
2 augusti 2006 · 6 Inlägg

Spelis: Tack för tipset, men tyvärr är det ett måste att bilen finns i Stockholmstrakten! Känner du till någon annan?

mvh, Kalle Asplund

onej84
2 augusti 2006 · 1 854 Inlägg

Måste finnas flera här på garaget.

chrizz Administratör
2 augusti 2006 · 11 783 Inlägg

Det är vanligtvis inte helt OK att göra så här i forumet men eftersom det eventuellt kommer att gynna åtminstone en av våra medlemmar så anser jag det vara OK just nu.

Jag tycker dock att ni kan nämna garaget.org i tidningen som ett "tack" när ni skriver om bilen/personen.

Mvh,
Christian Marcos (jag som har skapat och driver garaget.org)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
2 augusti 2006 · 1 852 Inlägg

chrizz skrev:
Det är vanligtvis inte helt OK att göra så här i forumet men eftersom det eventuellt kommer att gynna åtminstone en av våra medlemmar så anser jag det vara OK just nu.

Jag tycker dock att ni kan nämna garaget.org i tidningen som ett "tack" när ni skriver om bilen/personen.

Mvh,
Christian Marcos (jag som har skapat och driver garaget.org)

så du vill också ha din bit av kakan wink

man lever bara en gång så lev väl!
chrizz Administratör
2 augusti 2006 · 11 783 Inlägg

Bullo skrev:

chrizz skrev:
Det är vanligtvis inte helt OK att göra så här i forumet men eftersom det eventuellt kommer att gynna åtminstone en av våra medlemmar så anser jag det vara OK just nu.

Jag tycker dock att ni kan nämna garaget.org i tidningen som ett "tack" när ni skriver om bilen/personen.

Mvh,
Christian Marcos (jag som har skapat och driver garaget.org)

så du vill också ha din bit av kakan wink

Ptja, det är väl inte mer än rätt?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
PeterNorrk Arbetslös luffare :'(
2 augusti 2006 · 271 Inlägg

chrizz skrev:

Bullo skrev:

chrizz skrev:
Det är vanligtvis inte helt OK att göra så här i forumet men eftersom det eventuellt kommer att gynna åtminstone en av våra medlemmar så anser jag det vara OK just nu.

Jag tycker dock att ni kan nämna garaget.org i tidningen som ett "tack" när ni skriver om bilen/personen.

Mvh,
Christian Marcos (jag som har skapat och driver garaget.org)

så du vill också ha din bit av kakan wink

Ptja, det är väl inte mer än rätt?

hehe de e sant... för såna fall blire mer användare o då ökar reklam intäkterna till garaget.org o då blir sidan enu bättre wink

KalleAsplund
2 augusti 2006 · 6 Inlägg

Visst kan jag nämna garaget.org om jag hittar någon härifrån!

mvh, Kalle

Ronnie.L
2 augusti 2006 · 914 Inlägg

lägg in i bilsteroe forumet det är där många med stylade bilar/fet stereo å så ofta kollar.

KalleAsplund
3 augusti 2006 · 6 Inlägg

Ronnie L: bra tips, jag lade in på den på Stylingforumet också. Hoppas att det är okej för admin! Det är som vanligt bråttom att hitta någon, och det vore så j-la kul att kunna visa upp en riktigt fet bil för läsarna!

mvh, Kalle

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang