Eftersom det är Alpine (om jag minns rätt) som tillverkat Volvos stereo + växlare är det tyvärr sannolikt mer eller mindre omöjligt att koppla in originalväxlaren till en Pioneer-enhet! Dom pratar helt enkelt olika språk, så att säga...
//Brådhis
Senast redigerat av Brådhis (22 april 2011)
The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...