4861
Sök

Nytt ljud till Audi 80

320 Inlägg
22 april 2011
Trådstartare
#1
Okej hade tänkt mig skaffa lite bättre ljud i bilen vid nästa lön.. och har lite funderingar dock på vad..

som det ser ut just nu så hade jag tänkt mig något i stil med detta

https://www.blekingebilradio.se/product … ory_id=157
i panelen fram

https://www.blekingebilradio.se/product … ory_id=175
i dörren bak

samt
https://www.blekingebilradio.se/product … ory_id=170
i hatthyllan

sen en huvudenhet på det..

men frågan då är om det är helt okej dom sakerna jag har valt ut? har inte allt för mycket pengar och vill ha råd med en duglig huvudenhet också.. men hade väll tänkt mig ljud för ca 6000kr-8000kr.. samt undra lite om det är värt att köra på 6x9or eller ska man bara mata in en baslåda där bak istället? om det nu går att få ihop allt under 8000kr

Edit: placering på alla högtalare just nu är följande
4" i instrumentpanelen
6,5" i bakdörrarna TROR jag ska kolla så att det inte är 5,25"
diskanter i bakdörrarna
samt 6x9or i hatthyllan

samt vet inte om det sitter diskanter i instrumentpanelen men tror icke de
Senast redigerat av Norrby89 (22 april 2011)



Sök